ایران موشک‌هایی دارد که رعشه بر تن صهیونیست‌ها می‌اندازد

ایران موشک‌هایی دارد که رعشه بر تن صهیونیست‌ها می‌اندازد

خبرگزاری تسنیم: جانشین فرمانده‌کل سپاه پاسداران گفت: امروز ایران در عرصه دفاعی با تکیه بر توانمندی‌های درون‌زا موشک‌هایی ساخته‌ که رعشه بر تن صهیونیست‌ها می‌اندازد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نخستین کنگره شهدای دانشجوی آذربایجان شرقی، با بیان اینکه امام(ره) ملت ایران را از بردگی مستکبران نجات داد و حریت و آزادی و عظمت به ایران هدیه کرد، اظهار داشت: شهدا تندیس زنده فضیلت در متن جامعه هستند.

وی پایه‌ریزی تمدن بزرگ اسلامی را از نتایج و برکات خون شهدا برشمرد و افزود: آنان عظمت عاشورا را برای ما باورپذیر کردند.

جانشین فرمانده‌کل سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: دانشجویان همواره نمادهای الهام‌بخشی در جامعه بوده‌اند و در نهضت‌های ضداستکباری نقش داشته‌اند. امروز ایران در حال صعود به ترازهای اقتدار جهانی است و این حاصل خون شهدای انقلاب اسلامی است.

وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران خود تعیین کننده موقعیت و نقش آفرینی خود در جهان بوده‌اند. دشمن با تحریم، محاصره علنی و عملیات روانی می‌خواهد مانع توسعه انقلاب اسلامی در خارج از مرزها بشود.

جانشین فرمانده‌کل سپاه پاسداران، نبرد جمهوری اسلامی با آمریکا را راهبردی با مقیاس جهانی عنوان کرد و شکسته شدن انحصار علمی دشمن در سال‌های بعد از جنگ تحمیلی را نتیجه هدف قرار گرفتن اراده قدرت‌های بزرگ توسط جوانان ایران اسلامی دانست.

وی گفت: در عرصه دفاعی با تکیه بر توانمندی‌های درون‌زا موشک‌هایی ساخته‌ایم که رعشه بر تن صهیونیست‌ها می‌اندازد.

سردار سلامی با اشاره به موشک‌های بالستیک ساخته شده با همت شهید تهرانی مقدم و همرزمانش، گفت: اکنون دیگر انهدام ناوهای دریایی دشمن برای ما افسانه نیست. دشمن قدرت ما را فهمیده و در پی تغییر در استراتژی دریایی خود است.

وی با تأکید بر "همه پیشرفت‌های نظامی، هسته‌ای و ماهواره‌ای در زمانی که تحریم‌های صددرصدی شده‌ایم، حاصل شده و دشمن حتی دانشمندان ایرانی را مورد هدف قرار می‌داد اما با اراده خدا ایران رشد کرده است" اظهار داشت: دیگر حتی دست دشمن هم در پیشرفت‌های صنعتی و دفاعی به ما نمی‌رسد. باید توجه داشت که تفکر بسیجی به ما اجازه داد تا اراده الهی بر تحریم‌‌ها غلبه کند.

جانشین فرمانده‌کل سپاه پاسداران در ادامه سخنانش آمریکا را نماد تناقض عنوان کرد و گفت: دم‌زدن از حقوق بشر و تولیدکردن ابزارهای شکنجه، نمونه‌ای از این تناقض‌ها است.

وی با بیان "امروز فتح المبین‌های ما در عراق و سوریه و فلسطین است و جمهوری اسلامی ایران تحولات میدانی و سیاسی عراق را  تعیین می‌کند" گفت: کشور ما به پیشرفت رسیده و اراده آمریکا دیگر در هیچ کجای منطقه جاری نیست. از سوئی آمریکا نتوانست رژیم صهیونیستی را از معمای امنیت خارج کند. این رژیم هم‌اکنون در تقاطع ارتش حزب‌الله و گروه‌های فلسطینی قرار دارد و امنیت آن تبدیل به کابوس شده است.

انتهای پیام/آ*

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon