همایش "نقد عملکرد نمایندگان مجلس اردبیل" برگزار می‌شود

همایش "نقد عملکرد نمایندگان مجلس اردبیل" برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: دبیر جامعه اسلامی اصناف و بازاریان استان اردبیل گفت: جامعه اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل همایش نقد و بررسی عملکرد نمایندگان حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اردبیل، سعید ایرانی جم پیش از ظهر امروز در نشست خبری با جمعی از خبرنگاران اردبیل اظهار داشت: در راستای روشنگری و اطلاع‌رسانی و تنویر افکار عمومی و آشنایی اقشار مختلف با عملکرد و اثربخشی نمایندگان اردبیل در مجلس شورای اسلامی نهم، همایش بزرگ نقد و بررسی عملکرد آنها با حضور اقشار مختلف، نخبگان، اساتید و صاحب نظران منطقه، 27 آذر در سالن ولایت اردبیل برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این همایش با حضور هر سه نماینده برگزار می‌شود، افزود: ابتدا هر یک از نمایندگان به صورت کوتاه به ایراد سخن پرداخته و در ادامه سوالات مرتبط با توسعه و عقب‌ماندگی استان، عملکرد نمایندگان، تاثیر آنها در حل مشکلات و یا عدم کارایی احتمالی‌شان توسط شرکت‌کنندگان طرح می‌شود.

ایرانی جم با بیان اینکه نمایندگان یک هفته فرصت دارند مستندات مرتبط با عملکرد خود را به دفتر جامعه اسلامی اصناف و بازاریان تحویل دهند، گفت: پس از دریافت این مستندات و جمع‌بندی اطلاعات واقعی از سطح دستگاه‌های اجرایی و وزارتخانه‌های مرتبط، کارگروه تخصصی و کارشناسی تشکیل شده نسبت به بررسی میزان صحت و سقم آنها اقدام کرده و نتیجه را از طریق رسانه‌های گروهی به اطلاع مردم می‌رسانند تا مردم در تصمیم‌گیری‌های خود دقت لازم را داشته باشند.

دبیر جامعه اسلامی اصناف و بازاریان با تشریح اینکه مطالبات جامعه اسلامی اصناف و مردم در زمان انتخابات و همایش دو سال قبل به نمایندگان ارائه شده است، بیان کرد: متاسفانه روند توسعه استان مطلوب نیست و مردمی که با اعتماد به جامعه اسلامی اصناف و بازاریان آرای خود را به صندوق‌ها ریخته‌اند انتظار دارند پیگیری مطالبات و بررسی عملکرد منتخبان نیز توسط جامعه اسلامی صورت گیرد و این موضوع اعتماد متقابل را افزایش می‌دهد.

ایرانی جم با اشاره به ظرفیت محدود سالن برگزاری این همایش تصریح کرد: با توجه به علاقمندی تعداد بالای اقشار مختلف مردم تلاش شده از همه اقشار، اصناف و گروه‌های اجتماعی نمایندگان،‌ نخبگان و برجستگان دعوت شوند و امید می‌رود در جلسات بعدی امکان حضور سایر هم‌استانی‌ها نیز فراهم شود.

وی از تشکیل و آغاز به کار ستاد همایش و کارگروه تخصصی کارشناسی آن خبر داد و اظهار کرد: سوالاتی که در همایش امکان طرح آنها نخواهد بود و یا سوالاتی که همشهریان دارند می‌توانند به دفتر جامعه اسلامی ارسال کنند که این سوالات جمع‌بندی شده و پس از دریافت پاسخ مکتوب آنها از نمایندگان، در جراید و نشریات و رسانه‌های عمومی منتشر می‌شود.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon