پیاده‌روی اربعین حسینی سبب پیشروی نهضت بیداری اسلامی می‌شود

پیاده‌روی اربعین حسینی سبب پیشروی نهضت بیداری اسلامی می‌شود

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه بهبهان با اشاره به پیاده‌روی میلیونی شیعیان در اربعین حسینی گفت: پیاده‌روی روز اربعین سبب پیشروی نهضت بیداری اسلامی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بهبهان، حجت‌الاسلام عبدالرضا ابوعلی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تسلیت اربعین اباعبدالله الحسین (ع)، اظهار داشت: زیارت روز اربعین از مستحبات موکد است. در روایت آمده که یکی از نشانه‌های مومن، خواندن زیارت امام حسین (ع) در روز اربعین است.

وی افزود: آن‌هایی که توفیق داشتند از نزدیک در اجتماع میلیونی عزاداران اباعبدالله الحسین(ع) اقامه عزا کرده و به این کنگره عظیم بپیوندند از راه دور عشق و ارادت خود به سرور و سالار شهیدان را با برگزاری مجالس پرشور و حضور باشکوه نشان دهند.

امام جمعه بهبهان با دعوت از همه مردم جهت حضور در مراسمات دهه آخر صفر به پیاده‌روی اربعین اشاره و بیان کرد: این حرکت بزرگ می‌تواند سبب خیزش دوباره و ساماندهی بیداری اسلامی صورت گرفته در منطقه باشد.

وی با اشاره به فتنه 88 و جواب مردم در 9 دی به فتنه‌گران، عنوان کرد: مسئولان برنامه‌ریزی منظمی جهت باشکوه برگزار‌کردن مراسم سالروز 9 دی تنظیم کنند.

ابوعلی با بیان اینکه فتنه 88 برای سرنگونی نظام جمهوری اسلامی بود، گفت: فتنه 88 یک حرکت برنامه‌ریزی شده برای براندازی نظام جمهوری اسلامی بود. این درحالی است که عده‌ای امروز اصرار دارند از فتنه‌گران چشم پوشی شود.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon