پورعلی‌گنجی: نمی‌خواهم کی‌روش از دعوت من پشیمان شود

پورعلی‌گنجی: نمی‌خواهم کی‌روش از دعوت من پشیمان شود

خبرگزاری تسنیم: مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان گفت که می‌خواهد آنقدر تلاش کند که کادرفنی از دعوت کردنش پشیمان نشود.

مرتضی پورعلی‌گنجی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره حضورش در لیست 23 نفره تیم ملی برای حضور در اردوی آفریقای جنوبی اظهار داشت: خداراشکر که دوباره به تیم ملی دعوت شدم و این سومین اردوی پیاپی است که از سوی کادرفنی به اردو فراخوانده می‌شوم.

وی درباره حضورش در لیست نهایی تیم ملی برای حضور در جام ملت‌ها خاطرنشان کرد: در مورد این مسئله من نمی‌توانم چیزی بگویم و به جای صحبت کردن در این خصوص سعی می‌کنم سخت تلاش کنم تا به اهدافم برسم. امیدوارم قبل از هرچیزی سلامت باشم و سپس بتوانم جواب اعتماد کادرفنی تیم ملی را بدهم. باید آنقدر خوب تمرین کنم که کارلوس کی‌روش از دعوت مرتضی پورعلی گنجی پشیمان نشود.

مدافع تیم ملی ادامه داد: از اولین اردویی که به تیم ملی دعوت شدم تمام تلاشم را کردم که نظر کادرفنی را جلب کنم و با خودم عهد بسته‌ام 10، 15 سال در تیم ملی باشم. برای این کار انگیزه بالایی دارم. امیدوارم در اردوی آفریقای جنوبی نظر کادرفنی را جلب کنم و در این اردو بازی تدارکاتی خوبی انجام دهیم تا تیم به بهترین شکل آماده شود.

پورعلی گنجی  در خصوص اینکه حضور در اردوی آفریقای جنوبی چقدر به روند آماده‌سازی تیم ملی کمک خواهد کرد، گفت: اردوهای خارجی به بالا رفتن تجربه بازیکنان کمک زیادی می‌کند به خصوص به بازیکنان جوان تا خود را بیشتر به کادرفنی نشان دهند و در کنار بازیکنان با تجربه تیم ملی پیشرفت کنند. خوشبختانه کی‌روش به بازیکنان جوانی مانند من هم توجه زیادی می‌کند و همانطور که در لیست جدید مشخص است، بازیکنان دعوت شده همه جوان هستند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon