والیبال شهرداری تبریز به دنبال قهرمانی نیم‌فصل

والیبال شهرداری تبریز به دنبال قهرمانی نیم‌فصل

خبرگزاری تسنیم: تیم والیبال شهرداری تبریز چهارشنبه در سالن شهید اقدمی تبریز میزبان هم نام زاهدانی خود است.

به گزارش خبرگزاری  تسنیم از تبریز، هفته هفتم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور، جام زنده‌یاد حسین معدنی، چهارشنبه با 6 دیدار در 2 گروه الف و ب پیگیری خواهد شد.

در یکی از این دیدارها، تیم والیبال شهرداری تبریز از گروه الف این مسابقات در سالن شهید اقدمی تبریز میزبان هم نام زاهدانی خود خواهد بود.

شهرداری در چند دیدار گذشته خود نتایج بسیار خوبی را کسب کرده‌ و هم‌اکنون با 12 امتیاز از 5 دیدار گذشته خود و با یک بازی کمتر نسبت به تیم صدرنشین در رده دوم جدول قرارگرفته‌ با برد در این دیدار می‌تواند خود را 15 امتیازی کرده و جای پیکان را در صدر جدول بگیرد.

با توجه به اینکه پیکان تهران این هفته با قرعه استراحت روبرو شده و شهرداری تبریز در بازی مقابل شهرداری زاهدان از حمایت هوادارانش برخوردار است، شانس صعود این تیم به صدر جدول و کسب عنوان قهرمانی نیم‌فصل بیش از سایر رقباست.

می‌خواهیم نیم‌فصل را با برد به اتمام برسانیم

علیرضا بهبودی درباره بازی تیمش مقابل شهرداری زاهدان به خبرنگار تسنیم می‌گوید: این تیم با بردی که مقابل میزان مشهد به دست آورد به تیم ما کمک فراوانی را انجام داد. اما در بازی بعدی نتوانست مقابل جواهری گنبد نتیجه مناسبی را کسب کند.

وی تصریح می‌کند: ما به این نتایج توجهی نخواهیم کرد و به دنبال کسب سه امتیاز این دیدار خواهیم بود تا بتوانیم نیم‌فصل اول را با برد به اتمام رسانیم.

اما در آن‌ سوی میدان تیم شهرداری زاهدان قرار دارد که از 5 دیدار گذشته خود تنها 7 امتیاز را کسب کرده است و حال با 5 امتیاز کمتر از شهرداری تبریز، در رده 4 جدول رده‌بندی قرار دارد.

شهرداری زاهدان که در واپسین روزها وضعیت حضورش در لیگ برتر مشخص شد، نتوانست بازیکنان نامی چندانی را به تیم خود اضافه کند. شاگردان جبار قوچان نژاد با برد در این دیدار می‌توانند خود را 10 امتیازی کرده و جای خود در رده 4 جدول را مستحکم‌تر کنند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon