استخدام ایثارگران خراسان رضوی در ادارات دولتی پیگیری می‌شود

استخدام ایثارگران خراسان رضوی در ادارات دولتی پیگیری می‌شود

خبرگزاری تسنیم: معاون بنیاد شهید خراسان رضوی گفت: وضعیت استخدام ایثارگران خراسان رضوی در ادارات دولتی پیگیری می‌شود.

صدیقه خدیوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس در ارتباط با فعالیت‌های انجام شده در اداره اشتغال و کارآفرینی معاونت تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی اظهار داشت: مشاوره حضوری و تلفنی برای راهنمایی درباره ماده 48، حذف بیمه و مالیات، گروه شغلی، استفاده از مزایای پست قبلی و ماموریت تحصیلی از جمله اقدامات ما در این اداره به منظور رفاه حال جامعه ایثارگری در حوزه اشتغال بوده است.

وی از 360 مورد مشاوره پیرامون موارد شغلی در شش ماهه نخست امسال خبر داد و افزود: پیگیری امور اشتغال اعضای جامعه ایثارگری از برنامه‌های اصلی ما در معاونت تعاون است که در اداره اشتغال و کارآفرینی بررسی می‌شود و در همین راستا رایزنی‌هایی با سایر دستگاه‌های دولتی شده است.

خدیوی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تا پایان 6 ماهه نخست امسال تعداد 20 جلسه برای پیگیری وضعیت معرفی شدگان ایثارگر با دستگاه‌های مختلف برگزار شده است که در آنها چگونگی استفاده از ظرفیت جامعه ایثارگری مورد بررسی قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: جلسات برگزار شده با دادگستری، امور مالیاتی و ثبت اسناد و املاک از جمله این جلسات بوده که نتایج آن در حال بررسی است.

خدیوی اظهار کرد: برگزاری جلسات با جهاد کشاورزی، وزارت صنعت و معدن و معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای تسهیل صدور مجوزهای فعالیت‌های بخش خصوصی برگزار شده است.

معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی تأکید کرد: برای جذب نیروهای زیر دیپلم نیز جلساتی با کانون‌های کاریابی برگزار کردیم و در همین راستا 150 مشاوره شغلی برای جامعه هدف در این حوزه برگزار شده است.

انتهای پیام/  آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon