۹ دی دفاع جانانه از آبروی جمهوریت و اسلامیت نظام جمهوری اسلامی بود

9 دی دفاع جانانه از آبروی جمهوریت و اسلامیت نظام جمهوری اسلامی بود

خبرگزاری تسنیم: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: ‌۹ دی‌ماه جلوه‌ای از قدرت الهی در بصیرت و هوشیاری ملت ایران بود که حقانیت ارکان نظام اسلامی اعم از جمهوریت و اسلامیت را به‌خوبی نشان داد.

حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت:‌ هرچند عده‌ای خواستند در سال 88 با شعارها و حرکت‌های عوام‌فریبانه و استفاده از احساسات و تحرکات جوانان در مسیر سلامت انتخابات و فضای معنوی جامعه اختلال به وجود آورند اما خروش ملت ایران در 9 دی تمام سنگر خصم را فتح ‌و آنها را وادار به عقب‌نشینی کرد تا بار دیگر ثابت شود که رکن مهم و نخست این نظام ملت و تبعیت از امامت صالح جامعه است.

وی از 9 دی به‌عنوان خروش ملت ایران در دفاع از ارکان ولایت و حاکمیت جمهوریت و اسلامیت نظام جمهوری اسلامی یاد کرد و افزود: ‌دشمن با این حرکت ملت ایران به‌خوبی فهمید که هتاکی به اهل‌بیت(ع) و اندیشه‌های اسلام محکوم به شکست است.

کاملی‌فر با اشاره به پیامدهای رخداد 9 دی به‌عنوان روز بصیرت امت اسلامی در تبعیت از ولی فقیه زمان بیان کرد:‌ در این روز ملت ما پرده از خصومت عده‌ای کج‌اندیش داخلی کنار زد و ماهیت آنها را به همگان نشان دادند. در حقیقت همه به این واقعیت پی بردند که اصل این فتنه‌جویی و قصه‌های بی‌پایه و اساس، بنایی مستحکم ندارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل از این روز به‌عنوان رفراندوم عظیم ملت ایران و روز ماندگاری پایه‌های رکین جمهوریت و اسلامیت نظام یاد کرد و گفت: آنهایی که امروز می‌خواهند فتنه‌گران را تشویق کنند و یا این حرکت خبیثانه را به‌نوعی وارونه جلوه دهند سخت در اشتباهند چرا که ملت ایران همواره در سنگر مقابله و مبارزه با جبهه متخاصم در صحنه حضور فعال دارد.

انتهای پیام/ر*

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon