تیم فوتبال شهید وفایی شیراز مغلوب آلومینیوم هرمزگان شد


تیم فوتبال شهید وفایی شیراز مغلوب آلومینیوم هرمزگان شد

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال شهید وفایی شیراز در در ادامه مسابقات لیگ فوتبال جوانان کشور مغلوب آلومینیوم هرمزگان شد و امتیاز کامل این بازی خانگی را از دست داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، هفته پنجم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول جوانان کشور با برگزاری چند مسابقه به انجام رسید که در یکی از این بازی‌ها، تیم شهید وفایی شیراز مغلوب حریف خود شد.

تیم‌های فوتبال شهید وفایی شیراز و آلومینیوم هرمزگان دیدار خود را در ورزشگاه دستغیب شیراز برگزار کردند. تیم شهید وفایی با وجود بهره‌مندی از امتیاز میزبانی در مسابقه‌ای نزدیک با یک گل برابر نماینده هرمزگان شکست خورد.

نماینده فارس در شرایطی در این بازی خانگی با دست خالی میدان را ترک کرد که در گروه چهارم لیگ جوانان کشور با تیم‌های فولاد یزد، آلومینیوم هرمزگان، پتوی لاله اصفهان و برق شیراز همگروه شده است.

مسابقات دسته اول جوانان کشور با حضور 25 تیم در 5 گروه برگزار می‌شود که مرحله نخست آن به صورت رفت و برگشت است و از هر گروه دو تیم به مرحله بعدی صعود می‌کنند.

مرحله دوم این مسابقات به صورت مجتمع در دو گروه 5 تیمی برگزار می‌شود و تیم‌های نخست و دوم از هر گروه به مرحله پایانی صعود می‌کنند.

در مرحله سوم این مسابقات که به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود، 2 تیم نخست هر گروه به لیگ بر‌تر فصل 95-94 راه پیدا می‌کنند و از هر گروه یک تیم از مرحله اول به مسابقات مناطق فصل 95-94 سقوط می‌کند.

فوتبال فارس علاوه بر تیم‌های شهید وفایی و برق در لیگ جوانان کشور، تیم‌های قشقایی، برق، حافظ و فجر سپاسی را در لیگ دیگر پایه کشور درگیر مسابقه دارد.

انتهای پیام/ آ1

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon