هیچ محدودیتی برای فروش اقساطی مسکن مهر نداریم

هیچ محدودیتی برای فروش اقساطی مسکن مهر نداریم

خبرگزاری تسنیم: مدیر امور اعتبارات و سرمایه‌گذاری بانک مسکن با تاکید بر این‌که محدودیتی برای فروش اقساطی واحدهای مسکن مهر نداریم، گفت: آمادگی فروش اقساطی ۷۰۰ هزار مسکن مهر را داریم مشروط بر این‌که خریداران پروژه‌ها (متقاضیان) به ما معرفی شوند.

نادر قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم با بیان این‌که آمادگی فروش اقساطی 700 هزار مسکن مهر را داریم به شرطی که متقاضیان برای فروش اقساطی از سوی ادارات راه و شهرسازی و سازمان‌های زیرمجموعه معرفی شوند، اظهار کرد: در ماه‌های مهر و آبان‌ماه سال‌جاری حدود 60 هزار واحد مسکن مهر توسط بانک مسکن فروش اقساطی شده است.

وی با بیان این‌که مرجع صدور پرونده‌ها به بانک، وزارت راه و شهرسازی است، افزود: به‌عنوان مثال چنانچه آنها همین امروز هر چند واحد مسکن مهر را به ما معرفی کنند بانک آمادگی فروش اقساطی پرونده‌های معرفی شده توسط سامانه اصالت را ظرف مدت یک هفته دارد.

وی با بیان این‌که مجموعه وزارت راه اعم ادرات کل راه و شهرسازی، شهرهای جدید و بنیاد مسکن باید پرونده‌های مسکن مهر را برای فروش اقساطی به بانک ارائه کنند، بیان کرد:‌ هدفگذاری امسال بانک مسکن برای فروش اقساطی مسکن مهر 700 هزار واحد است و  اگر این تعداد پرونده به ما معرفی شود می‌توانیم در مدت کمتر از 2 ماه همه آنها را فروش اقساطی کنیم.

مدیر امور اعتبارات و سرمایه‌گذاری بانک مسکن یادآور شد: بدیهی است بانک از تحویل واحد به متقاضی پس از انعقاد قرارداد فروش اقساطی استقبال می‌:ند، چراکه این امر باعث برگشت سریعتر منابع و تزریق آن به پروژه‌های نیمه تمام و پیشبرد سریعتر عملیات ساختمانی و ایفای هر چه سریعتر تعهدات طبق تکالیف محوله خواهد شد.

قاسمی در عین حال با اشاره به این‌که بعضا به دلایلی از جمله آماده نبودن پروژه‌ها و نبود امکانات زیربنایی واحدهای مسکن مهر پروژه کمتری برای فروش اقساطی به بانک مسکن معرفی می‌شود، افزود: هر تعدادی مسکن مهر که به ما معرفی می‌شود، بلافاصله آنها را قسط‌بندی می‌کنیم و تمامی امکانات لازم در شعب بانک به‌منظور جلوگیری از مطول شدن این امر پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه