پیکر شهید «احمد اصغری سندی» به‌سوی قطعه ۲۴ گلزار شهدا تشییع شد

پیکر شهید «احمد اصغری سندی» به‌سوی قطعه 24 گلزار شهدا تشییع شد

خبرگزاری تسنیم: مراسم تشییع «احمد اصغری سندی»، جانباز ۷۰ درصد قطع نخاع که ۲۳ آذرماه به شهادت رسید، امروز در میدان نوبنیاد برگزار و پیکر این شهید به سوی گلزار شهدای بهشت زهرا(س) روانه شد تا در قطعه ۲۴ به خاک سپرده شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، مراسم تشییع «احمد اصغری سندی»، جانباز 70 درصد قطع نخاع که 23 آذرماه به شهادت رسید، امروز سه‌شنبه 25 آذرماه در میدان نوبنیاد شهرک شهید چمران، بلوک 4 برگزار شد.

پس از برگزاری مراسم تشییع، پیکر شهید اصغری سندی توسط خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران به سوی گلزار شهدا روانه شد تا در قطعه 24 به خاک سپرده شود.

«احمد اصغری سندی»، جانباز 70 درصد قطع نخاع بعد از تحمل 32 سال درد و رنج ناشی از مجروحیت جنگی در بیمارستان خاتم الانبیای تهران دعوت حق را لبیک گفت و به خیل یاران شهیدش پیوست.

وی متولد 1328 بود. او از رزمندگان لشکر 27 محمد رسول الله(ص) بود و در سال 1361 و در عملیات مسلم‌بن عقیل و در محور سومار به درجه جانبازی نائل شده بود. او سال‌های اخیر به دلیل مشکلات جسمی و زخم بستر ناچار بود روی تخت و روی شکم به‌سر ببرد و به خاطر همین جراحت مدتی در بخش آی سی یوی  بیمارستان خاتم الانبیای تهران بستری بود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران