استیضاح فانی از سوی هیئت رئیسه اعلام نشده؛ وزرا کاری نکنند که کار به استیضاح بکشد

استیضاح فانی از سوی هیئت رئیسه اعلام نشده؛ وزرا کاری نکنند که کار به استیضاح بکشد

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح مباحثی در خصوص استیضاح وزیر آموزش و پرورش گفت: استیضاح وزیر آموزش و پرورش از سوی هیئت رئیسه مجلس اعلام نشده است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، غلامعلی حدادعادل نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی صبح امروز در حاشیه پانزدهمین جشنواره تقدیر از پژوهشگران برتر، در پاسخ به مطلب خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه شنیده شده استیضاح وزیر آموزش و پرورش در مجلس در دست اقدام است، اظهار داشت: مجلس فعلاً تعطیل است. همیشه تعدادی از نمایندگان ممکن است نظر بر استیضاح یک وزیر داشته باشند، اما استیضاح به‌معنای رسمی و قانونی وقتی شکل می‌گیرد که از جانب هیئت رئیسه مجلس اعلام شود.

وی افزود: چنین چیزی هنوز اتفاق نیفتاده و امیدواریم تعداد استیضاح‌ها کمتر شود، نه وزرا کاری کنند که کار به استیضاح بکشد و نه مجلس بخواهد با استیضاح یک وزیر را تعویض کند.

این نماینده مجلس در پاسخ به سؤال دیگری درباره جلسه شورای تحول در علوم انسانی با وزیر علوم، گفت: ما از آقای وزیر خواسته‌ایم در اولین فرصت جلسه‌ای با شورای تحول در علوم انسانی داشته باشد و مدیران و کارگروه‌های این شورا در آن حضور داشته باشند.

حدادعادل خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری شورای تحول در علوم انسانی و وزارت علوم این همکاری‌ها سامان یافته‌تر ادامه یابد.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon