امروزه ما در یک جنگ تمام عیار با نظام سلطه هستیم

امروزه ما در یک جنگ تمام عیار با نظام سلطه هستیم

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه رسانه‌ها باید فرمایشات رهبر انقلاب را پررنگ‌تر کرده و آن را به پایین‌ترین سطح جامعه منتقل کنند، گفت: امروزه ما در یک جنگ تمام عیار با نظام سلطه هستیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، علیرضا زاکانی ظهر امروز در نشست خبری که با موضوع بررسی آخرین رخدادهای فضای سیاسی کشور در بیرجند برگزار شد، اظهار داشت: یکی از همین اهل رسانه سابقا وقتی ایران آمده بود بیان کرده بود ما بعد از رحلت امام در مورد رهبر انقلاب و شرایطی که در کشور شما بود شرایطمان را تغییر دادیم و شما را به سمتی بردیم که در یک محاصره رسانه‌ای و در یک حصار قرار بگیرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: نظام سلطه هر چیزی را که برای استمرار خود لازم ببیند به عنوان یک ضرورت در ذهن مردم جا می‌اندازند و هر چیزی که به عنوان یک حقیقت در جامعه می‌تواند نقش آنها را کند کند آن را پاک می‌کنند و نمی‌گذارند منعکس شود.

زاکانی افزود: سال 74 یک آمریکایی به ایران آمد و یک مصاحبه‌ای با وی داشتم که ایشان گفت تعجب می‌کنم که مردم ایران چقدر می‌فهمند ما در آمریکا این پایه از درک و معرفت را نداریم چون خیلی درگیر کار هستیم و رسانه‌ها آنگونه برای ما شرایط را قرار می‌دهند که در همان چیزی که رسانه‌ می گویند فکر کنیم و به حیطه‌ای فراتر از آنچه رسانه‌ها می‌خواهند نیندیشیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: ما در فضایی فعالیت می‌کنیم که همراه بودن و اغناسازی با مردم یکی از اصول پایه حفظ و ماندگاری انقلاب اسلامی است.

زاکانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی سه پایه دارد، افزود: توجه به ارزش‌های ناب اسلامی، آگاهی و حضور مردم در صحنه و رهبری داهیانه حضرت امام این سه پایه انقلاب است که برای استمرار انقلاب هم این سه عامل را باید مد نظر قرار داده و به آن توجه کرد که بخش زیادی از آن به کارهای رسانه بر می‌گردد.

وی گفت: رسانه می‌تواند یک حرکت دقیق و منظم داشته باشد که این حرکت باید واقعیات و نقاط حساس جامعه را منکعس کرده و به عنوان یک اولویت در جامعه به آن پرداخت شود و در نگاه مردم نیز تبیین شود و بتواند مسیری را دنبال کند که کمک به اهداف انقلاب اسلامی باشد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon