طلایی: گودرزی ورزش را به سمت سیاست سوق ندهد

طلایی: گودرزی ورزش را به سمت سیاست سوق ندهد

خبرگزاری تسنیم: نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: دوگانگی که وزارت ورزش با دو شغله‌ها دارد عجیب است.

مرتضی طلایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره صحبت‌های اخیر وزیر ورزش مبنی بر اینکه حسین رضازاده باید از بین شورای شهر یا فدراسیون وزنه‌برداری یکی را انتخاب کند، اظهار داشت: سؤال من این است که آیا حق جامعه ورزش این است که چهره‌ای مثل رضازاده با تخصص و ظرفیتی که دارد به دلیلی که وزارت ورزش گفته، انصراف دهد و نتواند تجربیات گرانقدرش را در فدراسیون مورد استفاده قرار دهد؟

وی افزود: حذف رضازاده به ضرر وزنه‌برداری تمام خواهد شد آن هم در شرایطی که هنوز تا پایان دوره مدیریتی وی زمان باقی مانده است.

نایب رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اقدامات وزارت ورزش خاطرنشان کرد: دوگانگی که در برخورد با چنین موضوعی صورت گرفته عجیب است. نمایندگان مجلس بدون مشکل در فدراسیون‌ها حضور دارند و مشخص نیست چگونه است که برخی مجاز به حضور در فدراسیون‌ها هستند و برخی دیگر مجاز نیستند.

طلایی ادامه داد: انتظار داریم وزیر ورزش و جوانان، ورزش را به سمت سیاسی‌بازی سوق نداده و اجازه ندهد ورزش که محیطی فرهنگی و اجتماعی دارد اسیر سیاست شود. گودرزی باید از این موضوع جلوگیری کند. همه در شرایط کنونی می‌دانند که دوگانگی رخ داده آن هم در حالی که برخی نمایندگان مجلس رئیس فدراسیون شده‌اند.

وی عنوان کرد: انتظار داریم هیئت رئیسه مجلس همان نگاهی که به نمایندگان مجلس دارد به اعضای شورای شهر هم داشته باشد و مانع حذف فردی متخصص مثل رضازاده شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon