زخمی شدن تعدادی از فلسطینیان در درگیری‌های شمال قدس

زخمی شدن تعدادی از فلسطینیان در درگیری‌های شمال قدس

خبرگزاری تسنیم: منابع فلسطینی گزارش دادند که درگیری‌های امروز بین نظامیان اشغالگر و شهروندان فلسطینی در نزدیکی ایست نظامی «المعبر» واقع در ورودی اردوگاه قلندیا منجر به زخمی شدن تعدادی از فلسطینیان شد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رسانه های خبری فلسطین، جنایت تازه صهیونیست ها در به شهادت رساندن «محمود عبد الله عدوان» جوان فلسطینی ساکن اردوگاه قلندیا باعث درگیری بین جوانان فلسطینی و نیروهای اشغالگر در ورودی اردوگاه قلندیا شد و طی آن تعدادی از جوانان در اثر اصابت گلوله پلاستیکی زخمی شدند.

بر اساس این گزارش، به دنبال شهادت این جوان فلسطینی اعتصاب عمومی منطقه قلندیا و حومه آن اعم از کفر عقب، السمیرامیس و ام الشریط در شمال قدس اشغالی را فراگرفته است.

همچنین در درگیری هایی که بین نیروهای اشغالگر و جوانان فلسطینی به وقوع پیوست، شماری از جوانان مورد اصابت گلوله پلاستیکی و استنشاق گاز اشک آور قرار گرفته و زخمی شدند که تعدادی از آنها به مرکز درمانی رام الله منتقل شدند.

از سوی دیگر «رائد اللوزی» معاون دبیر کل جنبش فتح در قدس گفت که نیروهای اشغالگر با خونسردی تمام به سمت عدوان تیراندازی کرده و وی را به شهادت رساندند.

وی اشاره کرد که رژیم اشغالگر به سیاست های تجاوزکارانه و وحشیانه خود علیه شهر قدس و اهالی آن ادامه می دهد.

منابع پزشکی در بیمارستان رام الله گفتند که نیروهای اشغالگر صبح امروز با یورش به اردوگاه قلندیا یک جوان فلسطینی به نام «محمود عدوان» (20 ساله) را با تیراندازی به ناحیه سر وی به شهادت رساندند.

نظامیان صهیونیست همچنین یک جوان دیگر به نام «مجاهد مازن» (26 ساله) را بازداشت و سپس از این اردوگاه عقب نشینی کردند.

انتهای پیام/پ

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان