تعداد بیمه‌شدگان تامین اجتماعی اردبیل ۱۵ درصد افزایش یافت

تعداد بیمه‌شدگان تامین اجتماعی اردبیل 15 درصد افزایش یافت

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل تامین اجتماعی استان اردبیل گفت: تعداد بیمه‌شدگان تامین اجتماعی در استان اردبیل تا ۱۵ درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، احد پنبه‌ای بعد از ظهر امروز در نشست مشترک با کارفرمایان و مدیران کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی در اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر تعداد بیمه‌شدگان تامین اجتماعی در استان 171 هزار بیمه شده اصلی، 530 هزار مجموع بیمه‌شدگان تبعی و 24 هزار بازنشسته است.

وی تصریح کرد: 43 درصد جمعیت استان اردبیل تحت پوشش تامین اجتماعی هستند که در 9 ماهه امسال تعداد بیمه‌شدگان تا 15 درصد افزایش یافته است.

پنبه‌ای از احداث ساختمان جدید تامین اجتماعی خبر داد و گفت: با تلاش و جدیتی که داشتیم شعبه یک ساختمان که جوابگو نبوده با اعتباری بالغ بر 10.5 میلیارد تومان در کنار استخر شهرداری اردبیل در هفته دولت این ساختمان کلنگ‌زنی شده تا در مدت 18 ماه این ساختمان جرایی و عملیاتی شود.

مدیرکل تامین اجتماعی استان اردبیل با اشاره به برقراری کمیسیون‌های پزشکی در درمانگاه‌ها بیان کرد: کمیسیون‌های پزشکی در تمامی درمانگاه‌ها برقرار شده تا نوبت‌بندی طولانی جای خود را به ارائه خدمات به روز بدهد به طوری که در کمترین زمان کار بیمه‌شدگان در کمیسیون های پزشکی انجام می‌شود.

وی افزود: این تسهیل امر سبب شده تا اعتراض‌های بیمه‌شدگان کاهش یابد به طوری که سال گذشته شاهد کاهش 20 تا 30 درصد اعتراض‌ها و نارضایتی‌ها بودیم.

پنبه‌ای اظهار کرد: این استان به لحاظ ارائه خدمات بیمه‌ای و دریافت لیست غیرحضوری و اینترتی جزو استان‌های پیش‌رو محسوب می‌شود و تلاش می‌کنیم با هدف جلب رضایتمندی بیمه‌شدگان و کارفرمایان تا این بستر و زمینه‌سازی بیش از گذشته تقویت شود.

مدیرکل تامین اجتماعی استان اردبیل گفت: ما به جد دنبال آن هستیم تا مشاغل آزاد هم از این خدمات بهره‌مند شده و لیست بیمه خود را به صورت غیرحضوری و اینترنتی پرداخت کنند.

وی تسهیل ایجاد شده در صدور دفترچه‌ها و مکانیزه شدن ارائه خدمات در تامین اجتماعی را یادآور شد و افزود: در کنار فعالیت 10 شعبه تامین اجتماعی در استان راه‌اندازی شعبه سرعین و اصلاندوز و ارتقای درجه شعب تامین اجتماعی در اردبیل را شاهد و ناظر هستیم.

پنبه‌ای با اشاره به فعالیت شعبه اقماری تامین اجتماعی در برخی از مناطق بیان کرد: ما تلاش می‌کنیم تا در تمامی شهرک‌های صنعتی برای سهولت کار بیمه‌شدگان و کارفرمایان این شعبه‌ها را فعال کرده و زمینه ارائه خدمات مطلوب‌تر را فراهم آوریم.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon