تمامی روستاهای اردبیل گازرسانی می‌شود

تمامی روستاهای اردبیل گازرسانی می‌شود

خبرگزاری تسنیم: فرماندار شهرستان اردبیل گفت: گازرسانی به مناطق روستایی و سردسیر با اولیت در حال انجام است و تا دو سال آینده تمامی روستاهای مرکز استان اردبیل از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، جواد زنجانی عصر امروز در مراسم آغاز عملیات گازرسانی به چند روستای اردبیل اظهار داشت: در این شهرستان ساکنان بیش از 72 روستا از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند و عملیات گازرسانی به 18 روستا نیز آغاز شده و یا در مرحله تکمیل است.

فرماندار شهرستان اردبیل با اشاره به آغاز عملیات گازرسانی به 3 روستا در اردبیل با جمعیت برخوردار حدود 200 خانوار، افزود: برای این امر بیش از 800 میلیون تومان اعتبار پیش‌بینی شده است.

زنجانی سرعت اجرای پروژه‌های گازرسانی را مطلوب و رو به جلو خواند و گفت: امروز وظیفه ما است که حتی به دورترین مناطق روستایی و سردسیر اردبیل نعمت گاز را رسانده و با مدیریت انرژی پاک آنها را از این نعمت‌ بهره‌مند سازیم.

وی بیان کرد: در دولت یازدهم طرح‌های نیمه‌تعطیل و یا راکد شده دوباره فعال شده و زمینه بهره‌مندی هموطنان از نعمات این طرح‌ها و پروژه‌ها فراهم شده که امیدواریم با تخصیص 100 درصدی اعتبارات اسمسال بتوانیم برخی از کاستی‌ها و نارسایی‌ها را برطرف کنم.

فرماندار شهرستان اردبیل مدیریت مصرف انرژی را در زمستان امسال ضروری دانست و تصریح کرد: تلاش و جدیت ما بر این است تا در این زمینه بتوان به یک کار هدفمند همراه با برنامه‌ریزی‌های درست، جامع  و مطلوب دست پیدا کرد.

زنجانی اظهار کرد: در کنار تکمیل پروژه‌های آبرسانی و بهرهمندی 100 درصدی روستاها از برق، تکمیل طرح‌های گازرسانی نیز با تزریق اعتبارت ویژه سفر رئیس جمهور در مرکز استان جزو اولویت‌های جدی است.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon