کشفیات مواد مخدر در پارس‌آباد افزایش یافته است

کشفیات مواد مخدر در پارس‌آباد افزایش یافته است

خبرگزاری تسنیم: فرماندار شهرستان پارس‌آباد از افزایش کشفیات مواد مخدر در ۸ ماهه امسال به نسبت سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، ناصر نصیری عصر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پارس‌آباد، اظهار داشت: یکی از رویکردهای جدی در مقابله با آسیب‌های اجتماعی در پارس‌آباد به حداقل رساندن آسیب‌های مربوط به سوء مصرف مواد مخدر است که نظام اجتماعی و خانوده‌های ما را به شدت تهدید می‌کند.

وی با بیان اینکه امسال بیش از 11 کیلوگرم مواد مخدر بیشتر از نوع صنعتی کشف شده است، گفت: در این زمینه آن چه که باید همه متولیان و مسئولان امر مد نظر قرار دهند، زمینه‌های حرکتی مناسب همراه با دوراندیشی‌هایی است که با آگاه‌سازی خانواده‌ها و فرهنگسازی مناسب در این حوزه می‌توان به آن دست یافت.

نصیری با بیان اینکه در این شهرستان درگیری‌های خیابانی تا حد چشمگیری کاهش یافته است، بیان کرد: در 8 ماهه امسال 90 درصد این آسیب‌ها و معضلات در شهرستان از بین رفته و یک فضای امنی را در حوزه اجتماعی و تحولات این شهرستان شاهد هستیم.

وی تصریح کرد: تلاش ما بر این است تا یک فرایند مثبت و سازنده را در کم کردن آسیب‌ها و برخی از دغدغه‌ها شاهد باشیم که به طور قطع حرکت‌های مرتبط در این زمینه می‌تواند با نگاه کارشناسی و استفاده از پژوهش‌های اجتماعی روند مطلوب‌تری را به خود بگیرد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon