جشنواره‌های زمستانی زمینه‌ساز توسعه گردشگری و ورزش اردبیل می‌شود

جشنواره‌های زمستانی زمینه‌ساز توسعه گردشگری و ورزش اردبیل می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: برگزاری جشنواره‌های زمستانی با هدف توسعه برنامه‌های گردشگری و ورزشی می‌تواند زمینه معرفی بیشتر استعدادهای استان اردبیل را فراهم بیاورد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، ایوب بهتاج عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره‌های ورزشی و گردشگری زمستانی در اردبیل اظهار داشت: در سال‌های گذشته برگزاری این رویداد با ضعف‌ها و نقص‌هایی روبه‌رو بوده و با وجود داشتن توانمندی‌هایی همچون پیست اسکی و امکان برگزاری مسابقات متعدد ورزشی غفلت‌هایی گریبانگیر ما شده که انتظار می‌رود در برنامه‌ریزی‌های پیش رو بسیاری از این ضعف‌ها برطرف شود.

وی وجود توانمندی‌ها و استعدادهایی همچون پیست اسکی اندبیل خلخال و آلوارس سرعین را برای توسعه رشته ورزشی اسکی و کوهنوری زمستانی فرصتی ناسب دانست و افزود: باید تلاش کنیم تا از این ظرفیت‌ها برای برگزاری جشنواره‌های مناسب و کیفی استفاده کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از تعمیر و بازسازی برخی از تاسیسات پیست اسکی فندقلوی نمین خبر داد و گفت: البته همه اینها بستگی به تامین منابع اعتباری مناسب و تصمیم‌گیری‌های مسئولان شهرستان‌های مختلف دارد که ما نیز در حد وسع و توانمان آمادگی برگزاری این رویدادها با کیفیت مطلوب‌تر و مناسب‌تر را داریم.

بهتاج تصریح کرد: آن چه که در این زمینه مهم به نظر می‌رسد یک کار دسته‌جمعی در استان برای ارتقای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی است که بیشتر از این می‌تواند زمینه‌ساز حرکت‌های خوب در جذب گردشگران در فصل سرما که در این استان زیبایی‌های خاصی همچون برف و توسعه فعالیت‌های ورزش زمستانی را دارد، بوده و نتایج خوب و مفیدی را نیز به همراه داشته باشد.

وی بیان کرد: امیدواریم با یک نگاه و حرکت جامع در این حوزه بتوانیم بیش از هر زمان دیگر به اهداف و رویکردهای تعیین شده در توسعه ورزش همراه با اقدامات سازنده برای تحقق این رویکردها دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon