پایاسازه؛ تیمی که انتظارات را برآورده نکرد

پایاسازه؛ تیمی که انتظارات را برآورده نکرد

خبرگزاری تسنیم: تیم پایاسازه نماینده فوتسال استان آذربایجان شرقی در لیگ برتر فوتسال در پایان نیم فصل نخست نتوانست انتظارات را برآورده سازد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، نیم‌فصل اول لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، نیم‌فصل چندان جذابی برای سومین تیم تبریز در لیگ برتر فوتسال نبود. پایاسازه که با بمب نقل و انتقالات و جذب اسماعیل عباسیان که مقام دومی جام باشگاه‌های آسیا را با تیم چونبوری تایلند در کارنامه داشت، تبریزی‌ها را بیشتر و بیشتر به تبدیل‌شدن به پدیده جدید فوتسال ایران امیدوار کرد.

پایا سازه در آخرین روزها تشکیل شد و کارش را با 2 تساوی و 3 باخت آغاز کرد، از همان ابتدا هوادارانش را از بقا در لیگ برتر ناامید کرد. اما در هم کوبیدن مدافع عنوان قهرمانی که در دربی تبریز حاصل شد، توجهات را به این تیم تازه‌وارد جلب کرد.

مسئولان پایاسازه که به نتیجه‌گیری با حسین قضایی امید چندانی را نداشتند، پس از باخت مقابل شهروند ساری، سریعاً با استعفای وی موافقت نمودند تا مدیرعامل این باشگاه با حفظ سمت، به‌عنوان سرمربی موقت این تیم انتخاب شود.

در زیر نگاهی داشته‌ایم بر بازی‌های تیم فوتسال پایاسازه در نیم‌فصل اول رقابت‌ها که پایاسازه را با 9 امتیاز در رده 13 جدول قرارداد:

پایاسازه - مس سونگون

در این دیدار که اولین دیدار شاگردان قضایی در لیگ برتر بود، پایاسازه عملکرد مناسبی را داشت و در برابر دیگر تیم تازه‌وارد لیگ برتر و البته در دربی تبریز یک امتیاز را از شاگردان تقی پور گرفت.

پایاسازه - شهید منصوری قرچک

پایاسازه در این دیدار که از امتیاز میزبانی نیز برخوردار بود نتوانست بازی مورد نظر هواداران را ارائه کند و اگر گل دقایق پایانی علی محمدی نبود، چه‌بسا اولین باخت این تیم در خانه رقم می‌خورد.

میثاق تهران - پایاسازه

در این دیدار که به میزبانی میثاق برگزار شد اولین باخت شاگردان قضایی رقم خورد تا در هفته سوم تیم پایاسازه با کسب تنها 2 امتیاز از 3 دیدار خود عملکرد قابل قبولی را نداشته باشد.

پایاسازه - تاسیسات دریایی

در این دیدار به دلیل اینکه پایاسازه درخانه‌بازی می‌کرد تبریزی‌ها امید زیادی برای کسب اولین برد این تیم در لیگ برتر داشتند. اما بازهم یک بازی نه‌چندان خوب از سوی شاگردان قضایی آنان را 3-1 از حریف خود بازنده کرد تا پایاسازه همچنان در حسرت برد باقی بمانند.

ماهان تندیس قم - پایاسازه

پایاسازه در این دیدار نیز همانند دیدارهای گذشته خود عملکرد قابل قبولی را نداشت و درحالی‌که با نتیجه 5 بر صفر از حریف خود عقب بود توانست تنها 2 گل از گل‌های خورده را پاسخ دهد و سومین باخت پیاپی خود را تجربه کند.

دبیری تبریز - پایاسازه

پایاسازه که در مسیر ناکامی قرار داشت و روزبه‌روز شرایطش سخت و سخت‌تر می‌شد، در دربی تبریز آن‌هم مقابل مدافع عنوان قهرمانی با برد قاطع 5-2 را تجربه کرد تا اولین برد این تیم مقابل یکی از غول‌های لیگ برتر رقم بخورد و روحیه‌ای برای تیم بی‌انگیزه قضایی باشد.

پایاسازه - فردوسی مشهد

بعد از برد پر گل پایاسازه مقابل دبیری، بسیاری از هواداران از مغرور شدن شاگردان قضایی با این برد واهمه داشتند. هرچند قضایی قبل از این دیدار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز با رد این موضوع خاطرنشان کرده بود: بنده بعد از پایان بازی در رختکن به بازیکنان دراین‌باره هشدار دادم و گفتم که این اتفاق شاید هر 10 سال یک‌بار بیفتد و تلاش ما هم بر این است که بازیکنانمان از جو بازی مقابل دبیری خارج شوند و این استارتی بر ادامه مسابقات باشد.

اما در این دیدار باز هم اوضاع وقف مراد قضایی پیش نرفت و تساوی 3 بر 3 پایاسازه مقابل فردوسی، خبر از بی‌تجربگی بازیکنان این تیم داد.

قضایی پس از تساوی تیمش مقابل فردوسی مشهد، در گفتگو با خبرنگار ما با مقصر خواندن تیم داوری، دلیل تساوی تیمش را این‌گونه بیان کرد: تیم داوری به حدی ضعیف بود که هر دو تیم از داوری ضربه خورند و اگر در دقایق ابتدایی بازی پنالتی ما را می‌گرفت ورق کاملاً به نفع ما برمی‌گشت.

وی افزود: شاید بازیکنان ما دچار غرور کاذب شدند و همچنین خستگی نیز از دیگر عوامل بازی نسبتاً ضعیف ما مقابل فردوسی مشهد شد و عقیده شخصی بنده نیز بر این است که خستگی عامل اصلی این بازی ضعیف بود.

شهروند ساری - پایاسازه

در این دیدار پایاسازه میهمان تیمی بود که در آن زمان با تیم پایاسازه برای فرار از جمع قعرنشینان جدول می‌جنگید. شاگردان قضایی بازی را بهتر آغاز کرده و 2 بر صفر از حریف پیش افتادند اما با ناتوانی در حفظ نتیجه بازی، درنهایت 6 بر 2 بازنده این دیدار شدند.

حسین قضایی پس‌ازاین دیدار در گفتگو با خبرنگار تسنیم، این بار هواداران تیم مقابل را دلیل باخت تیمش دانسته و افزود: ما بلافاصله بعد از شروع مسابقه به دو گل دست پیدا کردیم اما به دلیل این‌که تیم مقابل هواداران زیادی را در سالن داشت و جو سکوها به نفع آن‌ها بود بازیکنان ما تحت‌فشار شدیدی قرار گرفتند و متأسفانه دو گل از حریف دریافت کردیم و نیمه اول با نتیجه تساوی به رختکن رفتیم.

وی تصریح کرد: اما نیمه دوم بازهم این هواداران تیم مقابل بودند که با تشویق‌های بی‌امان خود کار را برای بازیکنان ما بسیار سخت کردند و بازهم چند فرصت 100 درصد گل زنی را از دست دادیم ولی در کل بازی بسیار خوبی بود و شهروند ساری هم نشان داد یک تیم بسیار خوب و منسجم است که به لطف حمایت هوادارانش توانست سه امتیاز شیرین این مسابقه را به دست آورد.

قضایی پس‌ازاین دیدار با خداحافظی از بازیکنان تیمش در رختکن و تقدیم استعفای خود به هیئت‌مدیره رسماً از سرمربیگری پایاسازه کنار رفت تا مدیرعامل پایاسازه به‌عنوان سرمربی تیم معرفی شود.

البته فشارهای هیئت‌مدیره در این استعفا بی دلیل نبود. فشارهایی که در برهه های مختلف زمانی این سرمربی را در شرایط سختی قرار داده بود تا وی به سادگی از این تیم کنار برود.

پایاسازه - شهرداری ساوه

مجید زارعی که در این دیدار اولین تجربه سرمربیگری خود را تجربه می‌کرد، با یک برد شیرین نشان داد که این تغییرات در تیمش مثبت بوده و با واردکردن یک شک مثبت به بازیکنانش، شهرداری ساوه را با نتیجه 5 بر 3 شکست داد.

زارعی پس‌ از این دیدار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: هر دو تیم یک بازی پایاپایی را از خود به نمایش گذاشتند اما ما توانستیم در آخرین دقایق مسابقه از موقعیت‌هایمان نهایت استفاده را ببریم و در چند صحنه دروازه حریف را بازکنیم.
وی افزود: اگر نتایجی که بنده با تیم می‌گیرم به همین شکل ادامه داشته باشد به‌احتمال‌زیاد خودم تا آخر لیگ در رأس کادر فنی تیم خواهم بود

شرکت ملی حفاری - پایاسازه

در این دیدار که زارعی بار دیگر خود را به‌عنوان سرمربی روی نیمکت پایاسازه می‌دید، نتوانست عملکرد قابل قبولی را از خود به‌جای بگذارد. پایاسازه در این دیدار با نتیجه 3 بر 2 از میزبانش شکست خورد تا زارعی در دومین حضورش در پایاسازه، اولین شکستش را تجربه کند.

پایاسازه - مقاومت البرز

پایاسازه که در این دیدار امید زیادی برای کسب سومین برد خود داشت باز هم نتوانست هواداران حاضر در سالن را که برای حمایت از این تیم به سالن آمده بودند راضی به خانه برگرداند و زمانی که 2 بر صفر از حریفش عقب بود، فقط توانست یکی از گل‌های خورده را پاسخ دهد و 2 بر یک بازنده از زمین‌بازی خارج شود.

گیتی پسند - پایاسازه

پایاسازه که در این دیدار میهمان یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر بود، باز هم همانند بازی‌های گذشته نتوانست عملکرد قابل قبولی را از خود بروز دهد و با نتیجه 3 بر یک مغلوب این تیم اصفهانی شد.

پایاسازه - فرش آرا

مجید زارعی که امید زیادی برای کسب برد در آخرین بازی نیم‌فصل و رفتن به تعطیلات با خاطره‌ای خوش داشت، باز هم تمام امیدهایش نقش بر آب شد و درحالی‌که نیمه اول را با تساوی 2 بر 2 به رختکن رفته بود، درنهایت با نتیجه 4 بر 2 مغلوب این تیم شد.

پایاسازه در پایان نیم‌فصل اول، با عملکردی ضعیف و با کسب 2 برد،3 تساوی و 8 باخت با داشتن تفاضل گل -10 در رده 13 جدول جای گرفت تا بلکه تبریزی‌ها را به فکر چارهٔ کار اساسی بی‌اندازد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon