۹۰۰ هزار زائر اربعین تاکنون به کشور بازگشتند

900 هزار زائر اربعین تاکنون به کشور بازگشتند

خبرگزاری تسنیم: رئیس پلیس راهور ناجا گفت: ۹۰۰ هزار زائر اربعین تاکنون به کشور بازگشتند که با همکاری ارگان‌ها و نهادهای مختلف خدمات موثری به آن‌ها ارائه شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اسلام‌آباد غرب، سردار اسکندر مومنی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه امنیت مرزها در ایام اربعین حسینی(ع) بسیار بالا بود اظهار داشت: امنیت در این ایام به‌ گونه‌ای تأمین شده‌ بود که بسیاری از افراد خودروی شخصی خود را با امنیت خاطر در مرزها رها کردند.

رئیس پلیس راهور با اشاره به اینکه اقدامات پلیس در این ایام تجلی و نمایش فعالیت جهادی بود عنوان کرد: استقرار بیمارستان صحرایی و ارائه خدمات امدادی از جمله اقدامات پلیس در چارچوب وظایف و اقدامات فوق‌العاده آن در ایام اربعین بود.

سردار مومنی اقدامات پلیس در ارتقا امنیت زائران در مراسم اربعین را نمایش قدرت جهان اسلام و مدیریت عالی در مدیریت بحران عنوان کرد و افزود: ارائه خدمات به زائران در استان‌ها با حمایت تمامی ارگان‌ها و نهادها از جمله هلال احمر و راهداری انجام شد.

رئیس پلیس راهور با بیان اینکه خدمتگزاری به زائران از افتخارات پلیس است عنوان کرد: کاهش تصادفات در ایام اربعین از بزرگترین فعالیت‌های بین بخشی بود که با همکاری و تلاش نهادهای مختلف به نتیجه رسید.

انتهای پیام/


 

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon