آسفالت محور خلخال به اسالم بهسازی می‌شود

آسفالت محور خلخال به اسالم بهسازی می‌شود

خبرگزاری تسنیم: فرماندار شهرستان خلخال با اشاره به توافقات انجام شده با فرماندار شهرستان تالش در مورد بهسازی آسفالت و جاده خلخال-اسالم گفت: برای این امر هماهنگی‌هایی انجام شده تا بهسازی و لگه‌گیری این مسیر انجام شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مهدی احمدی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای مدیریت بحران خلخال اظهار داشت: راه خلخال به پونل به دلیل بارش سنگین برف مسدود شده که برای پیشگیری از حوادث جاده‌ای و خطرات موجود در این راه ما اقدام به بازگشایی این مسیر نکرده‌ایم به دلیل حوادث احتمالی در این جاده ترددکنندگان از این مسیر گذر نکنند.

وی تصریح کرد: پیمانکار بخش خصوصی اخیرا برای بازگشایی این جاده اقدام کرده و با استفاده از ماشین‌آلات برفروبی و بدون هماهنگی با مسئولان مربوطه اقدام به برفروبی این مسیر کرده که این امر بدون هماهنگی با دستگاه‌های مرتبط سبب تهدید جان هموطنان و ترددکنندگان در این مسیر می‌شود.

احمدی با اشاره به بهمن‌گیر و کوهستانی بودن این مسیر گفت: هرگونه اقدام خودسرانه و غیرمسئولانه در این زمینه می‌تواند جان هموطنان را تهدید کرده و خسارات و صدماتی را به بار آورد که مسئولان مربوطه در این امر باید برای پیشگیری از حوادث جاده‌ای از اقدامات خودسرانه در این زمینه جلوگیری کنند.

فرماندار شهرستان خلخال بیان کرد: تنها راه ارتباطی خلخال به گیلان در فصول سرد و برفی سال که احتمال حوادث جاده‌ای بسیار است جاده خلخال-اسالم بوده که در حال حاضر به دلیل جلوگیری از حوادث احتمالی و سوانح جاده‌ای بهتر است هموطنان برای تردد از این مسیر استفاده کنند.

وی با اشاره به نامطلوب بودن آسفالت مسیر خلخال به اسالم افزود: در هر 2 حوزه استحفاظی خلخال و گیلان این مسیر آسفالت مطلوبی نداشته و به دلیل این نامناسب بودن رانندگان تمایلی به گذر از این مسیر ندارند اما در شرایط برفی سال و وجود خطرات متعدد در جاده خلخال به پونل برای حفظ سلامتی و جلوگیری از وقوع حوادث جاده‌ای چاره ای جز استفاده از این مسیر به مقصد گیلان نداریم.

احمدی با اشاره به توافقات انجام شده با فرماندار شهرستان تالش در مورد بهسازی آسفالت و جاده خلخال-اسالم اظهار کرد: برای این امر هماهنگی‌هایی انجام شده تا بهسازی و لگه‌گیری این مسیر انجام شود تا رغبت و تمایل هموطنان برای استفاده از این مسیر در فصول سرد و پرخطر سال بیشتر شود.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon