تیم کبدی بانوان استان زنجان از حضور در لیگ برتر بازماند

تیم کبدی بانوان استان زنجان از حضور در لیگ برتر بازماند

خبرگزاری تسنیم: بانوان کبدی استان زنجان با ۵ سال تلاش و یک سال تمرین مداوم تنها به خاطر ۵ میلیون تومان از حضور در لیگ برتر بازماندند و باید به دنبال تدبیری برای کاهش ناامیدی خود باشند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، لیگ برتر بانوان کشور فردا در گلستان آغاز می‌شود و تیم زنجان نیز با قهرمانی در مسابقات لیگ دسته یک جواز حضور در مسابقات لیگ برتر را کسب کرده بود.

تیم زنجان در این مسابقات با تیم‌های گلستان، قم، کرمانشاه و همدان همگروه بود ولی به دلیل مشکلات مالی از حضور در این مسابقات بازماند و باید دوباره در لیگ دسته بازی کند.

تیم بانوان استان زنجان تنها به خاطر 5 میلیون تومان از حضور در این مسابقات بازماند، یک سال تمرین برای حضور در لیگ برتر بیهوده بود و بازیکنان این ورزش برای هیچ تمرین می‌کردند.

علی جمور رئیس هیئت کبدی استان زنجان در این باره به تسنیم می‌گوید: تمام زحمات یکساله ما بر باد رفت ما به خاطر 5 میلیون تومان از حضور در لیگ برتر بازماندیم، چطور می‌توانم جواب زحمات بازیکنان را بدهم.

وی افزود: 5 سال تلاش کرده بودیم تا به این نقطه برسیم ولی عدم حمایت مسئولان ما را از حضور در لیگ برتر محروم کرد، این بانوان امیدهای زیادی برای مسابقات داشتند ولی همه این امیدها تنها به خاطر 5 میلیون برباد رفت.

رئیس هیئت کبدی استان زنجان با بیان اینکه نامه‌هایی را به صورت مکتوب به مسئولان برای حمایت از این تیم ارائه داده‌ام، عنوان کرد: متاسفانه حمایت نشدیم و از حضور در این مسابقات بازماندیم.

لیگ برتر کبدی بانوان قرار بود در 2 گروه پنج تیمی 27 آذر برگزار شود ولی با بازماندن تیم زنجان تعداد تیم‌ها به 9 تیم کاهش یافت.

نبود اسپانسر مالی ووشو، بدمینتون، بسکتبال را از حضور در لیگ برتر محروم کرده بود و امروز کبدی نیز به جمع این ورزش‌ها اضافه شد.

بسکتبال با ویلچر، سپک تاکرا نیز بدون اسپانسر در لیگ حاضر شدند؛ بسکتبال با ویلچر با وجود نبود اسپانسر به پلی‌ آف صعود کرد و سپک تاکرا نیز سوم شد.

با این شرایط احساس می‌شود داستان حذف تیم‌های زنجان از حضور در لیگ برتر ادامه داشته باشد.

گزارش از علی الماسی

انتهای پیام/ ی

اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon