آخرین مهلت فراخوان گواهینامه رعایت حقوق مصرف کننده گیلان اعلام شد

آخرین مهلت فراخوان گواهینامه رعایت حقوق مصرف کننده گیلان اعلام شد

خبرگزاری تسنیم: رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: آخرین مهلت شرکت در فراخوان اعطای گواهینامه استانی رعایت حقوق مصرف کننده گیلان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، به نقل از روابط عمومی اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان، با بیان اینکه آخرین مهلت شرکت در فراخوان اعطای گواهینامه استانی رعایت حقوق مصرف کننده تا 30 آذر سالجاری اعلام شد، اظهار داشت: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان در نظر دارد با همکاری انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان، امسال برای دومین سال متوالی به واحدهای تولیدی و خدماتی برتر استان که فعالیت های مؤثری در رعایت حقوق مصرف کنندگان داشته باشند، گواهینامه استانی اعطا کند.

محمد درویش کردار افزود: با توجه به استقبال واحدهای تولیدی و صنعتی و شرکت در فراخوان اعطای گواهینامه استانی رعایت حقوق مصرف کننده، مهلت شرکت در این فراخوان تا 30 آذر تمدید شد.

رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان دارا بودن نشان تجاری مستقل و پروانه بهره برداری و مجوزهای بهداشتی و پروانه کاربرد علامت استاندارد ملی ایران، کسب امتیاز مربوط به رضایت مندی مشتری، رعایت کیفیت کالا و خدمات و رعایت قیمت‌ها، توزیع و خدمات پس از فروش و عدم محکومیت در شعب تعزیرات حکومتی در دو سال اخیر را از جمله مهم ترین شاخص های ارزیابی و سنجش واحدهای تولیدی در این فراخوان عنوان کرد.

درویش کردار خاطرنشان کرد: اعطای گواهینامه رعایت حقوق مصرف کننده، در اسفند امسال با حضور مسئولین کشوری و استانی در گیلان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی جهت دریافت فرم مربوطه می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان صنعت، معدن و تجارت به آدرس اینترنتی http://gil.mimt.gov.ir  تکمیل و تحویل آن به دبیرخانه اجرایی اعطای گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان واقع در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان به نشانی رشت، کمربندی شهید بهشتی، ساختمان شهید نورانی (بازرگانی سابق)- طبقه دوم- اتاق 200 ، برای شرکت در این فراخوان اقدام کنند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon