۳۰ هزار زائر کربلای معلا در کرمانشاه اسکان داده شدند

30 هزار زائر کربلای معلا در کرمانشاه اسکان داده شدند

خبرگزاری تسنیم: جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: بیش از۳۰ هزار زائر کربلا در ایام اربعین حسینی به صورت شبانه‌ روزی در سراسر استان کرمانشاه اسکان داده شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اسلام‌آباد غرب، سرهنگ کیومرث عزیزی در نشست خبری که پیش از ظهر امروز در پلیس راه اسلام‌آباد غرب برگزار شد اظهار داشت: جا‌به‌جایی مسافران در ایام اربعین از نظم و امنیت بسیار بالایی برخوردار بود و این امر نتیجه تلاش تمام ارگان‌های دست‌اندرکار است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به استقرار شش واحد پست پلیس موقت در مسیر زوار کربلا افزود: نیروی انتظامی خدمت به زوار را مایه افتخار می‌داند و در این راه از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

نماینده هلال احمر استان کرمانشاه در این نشست گفت: در ایام اربعین 25 دستگاه آمبولانس از مرز کرمانشاه تا کربلا به زوار خدمت‌می‌کردند و تعداد پایگاه‌های امدادی از 14 به 30 پایگاه افزایش یافت.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه در این نشست اظهار داشت: عملکرد نیروی انتظامی در ایام اربعین به عنوان یک مانور فوق‌العاده برای مدیریت بحران محسوب می‌شد و پلیس استان در این زمینه از قابلیت بسیار بالایی برخوردار است.

مجتبی نیک‌کردار عملکرد نیروی انتظامی استان کرمانشاه در ایام اربعین را ستودنی توصیف کرد و افزود: خدمت به زائران برای پلیس از اهمیت بالایی برخوردار است.

انتهای پیام / ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon