همکاری پدافند هوایی و نیروی هوایی ارتش در نشاندن هواپیمای "ایساف" ناتو

همکاری پدافند هوایی و نیروی هوایی ارتش در نشاندن هواپیمای "ایساف" ناتو

خبرگزاری تسنیم: جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) گفت: همکاری پدافند هوایی و نیروی هوایی ارتش در نشاندن هواپیمای ریگی و نشاندن هواپیمای ایساف بود که اگر این همکاری وجود نداشت این موفقیت‌ها به‌دست نمی‌آمد.

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی، امیر علیرضا صباحی‌فرد جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) در اولین نشست هم‌اندیشی شبکه فرماندهی و کنترل در سخنانی ضمن تسلیت به مناسبت اربعین حضرت امام حسین(ع) و رحلت پیامبر مکرم اسلام(ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) در سخنانی گفت: براساس دستورالعمل‌ها همکاری و هماهنگی تنگاتنگی بین نیروهای مسلح وجود دارد و قرارگاه پدافند هوایی خود را ملزم می‌داند به عنوان متولی اصلی پدافند انسجام و یکپارچگی بین نیروهای پدافندی ارتش و سپاه را تقویت کند.

جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی اظهار داشت: قرارگاه پدافند هوایی با همه نیروها در ارتش و سپاه ارتباط جدانشدنی دارد و طرح‌های مختلفی با پدافند هوایی سپاه اجرا کرده و در حال اجرا دارد که باعث تغییر رفتار دشمن در سطح منطقه‌ای شده است.

وی افزود: نمونه بارز این همکاری بین پدافند هوایی و نیروی هوایی ارتش در نشاندن هواپیمای ریگی و نشاندن هواپیمای ایساف بود که اگر این همکاری و انسجام وجود نداشت این موفقیت‌ها به‌دست نمی‌آمد.

امیر صباحی‌فرد در پایان خاطرنشان کرد: قرارگاه پدافند هوایی در حوزه مأموریت خود با نیروی زمینی و دریایی ارتش در حوزه توپخانه‌ای و اطلاعات و شناسایی و با نیروی انتظامی و بسیج در حوزه دیده‌بانی همکاری تنگاتنگ و نزدیک دارد که این باعث رشد روزافزون دفاع هوایی در کشور شده است.

انتهای پیام/1

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon