کارگاه آموزشی "دشمن‌شناسی" در دانشگاه‌های گیلان اجرا می‌شود

کارگاه آموزشی "دشمن‌شناسی" در دانشگاه‌های گیلان اجرا می‌شود

خبرگزاری تسنیم: معاون آموزشی و پژوهشی حوزه علمیه خواهران گیلان گفت: برنامه دشمن‌شناسی برای جوانان گیلان توسط طلاب و روحانیون در سطح دانشگاه‌ها و مراکز علمی استان اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، مینا مهدوی ظهر امروز در نشست مطالبات نسل سوم در بین دانشجویان و طلاب خواهر گیلان، اظهار کرد: وحدت حوزه و دانشگاه یک ضرورت است ولی باید حرف‌ها را عملی کنیم.

وی با بیان اینکه نسل سوم احساس جدایی از نسل‌های دیگر دارد، افزود: برخی از جوانان با کش مکش خودشناسی و بحران هویت مواجه شده‌اند که باید آنان را با روشنگری و خودشناسی نجات داد.

معاون آموزشی و پژوهشی حوزه علمیه خواهران گیلان با بیان اینکه نسل دوم در بسیاری از مسائل دچار کش مکش بین تعارضات بوده و خواستار خروج از سردرگمی هستند، گفت: امروزه  در کمال ناباوری جشن طلاق برگزار می‌شود و جای بسیاری از واژه‌ها تغییر یافته و واژه‌هایی همانند عشق جای خود را به خودخواهی داده است.

مهدوی با اشاره به اینکه نسل سوم از آب گذشته و باران دیده است، تصریح کرد: نسل سوم در بحران کش مکش‌ها قرار گرفته و برای نسل دوم بیش از نسل سوم فضی تربیتی هموارتر بود.

وی با تأکید بر اینکه نسل دوم در برابر آسیب‌های اجتماعی محکم بوده است، گفت: مطالبات نسل امروز بر اساس تغییر واژه‌ها است و ما باید فضا و واژه‌ها را باهم معنا کنیم و حوزه و دانشگاه در این راه همگام هستند و هدف و راه یکی است.

معاون آموزشی و پژوهشی حوزه علمیه خواهران گیلان افزود: تفاوت حوزه و دانشگاه فقط در ظواهر امر است و هدف حوزه و دانشگاه روشنگری و مشترک است.

مهدوی با تصریح بر اینکه جایگاه‌شناسی و خودشناسی برای نسل جوان باید بازتعریف شود، اظهار کرد: مشاوران ما باید زبان دانشجو را درک کنند و دغدغه‌های قشر جوان را بدانند و باید مشکلات را باهم حل کنیم.

وی با اشاره به وحدت بهائیت و وهابیت برای ضربه زدن به اسلام، گفت: دین اسلام در سایه علم محقق می‌شود و وحدت علم و دین برای همه مشترک است.

معاون آموزشی و پژوهشی حوزه علمیه خواهران گیلان تصریح کرد: برنامه دشمن‌شناسی برای جوانان گیلان توسط طلاب و روحانیون در سطح دانشگاه‌ها و مراکز علمی استان اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon