طرح شکوفه‌های مهر در مدارس اردبیل اجرا شد

طرح شکوفه‌های مهر در مدارس اردبیل اجرا شد

خبرگزاری تسنیم: معاون توسعه‌ مشارکت‌های مردمی کمیته‌ امداد استان اردبیل با اشاره به اجرای طرح شکوفه‌های مهر در مدارس اردبیل گفت: ۸۰ هزار جلد کتاب شکوفه‌های مهر در بین دانش‌آموزان اردبیل توزیع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، بهمن دستاری ظهر امروز در جلسه بررسی اجرای طرح شکوفه‌های مهر در مدارس اردبیل اظهار داشت: این تعداد کتاب، در بین دانش آموزان مقاطع سوم تا ششم ابتدایی توزیع می‌شود تا از همان دوران کودکی و نوجوانی نسبت به همنوعان و همسالان خود احساس مسئولیت کنند.

وی با بیان اینکه با توزیع 80 هزار جلد کتاب شکوفه‌های مهر، عواطف انسانی و حس نوعدوستی در بین آموزه‌های دانش‌آموزان تقویت و استمرار می‌یابد، افزود: در کنار این تعداد کتاب، 83 هزار قلک احسان دانش‌آموزی نیز در بین دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی توزیع شده است تا اولیا کمک‌های خود را به نیازمندان از این طریق پرداخت کنند.

معاون توسعه‌ مشارکت‌های مردمی کمیته‌ امداد استان اردبیل با تشریح اینکه احسان دانش‌آموزی، یکی از برنامه‌های مهم کمیته‌ امداد برای رفع نیازهای اساسی دانش‌آموزان تحت حمایت است، بیان کرد: این طرح به منظور اشاعه‌ فرهنگ نوعدوستی و نیکوکاری در بین دانش‌آموزان در مدارس استان اردبیل اجرا می‌شود.

دستاری با اشاره به اینکه کمیته‌ امداد درصدد است تا با انجام فعالیت‌های گسترده‌ فرهنگی، نوعدوستی و کمک به نیازمندان را در بین کودکان و نوجوانان گسترش دهد، تصریح کرد: با غنی‌سازی فرهنگ دستگیری از فقرا و تلاش برای رفع مشکلات همنوعان، جامعه نیز توسعه و پیشرفت روز افزونی می‌یابد.

وی گفت: برای مشارکت همه‌جانبه‌ مردم نیک‌اندیش استان در دستگیری از خانواده‌های نیازمند طرح‌های متنوعی اجرا می‌شود تا بر اساس نیات مردم خیر و نیکوکار استان بتوانیم مسائل و نیازمندی خانواده‌ها را برطرف کرده و زمینه زندگی راحت و رفع نیازهای اولیه آنها را فراهم کنیم.

معاون توسعه‌ مشارکت‌های مردمی کمیته‌ امداد استان اردبیل با بیان اینکه اجرای چنین طرح‌هایی احساس کودکان برای کمک به همنوعان را بیشتر می‌کند، اظهارکرد: توزیع کتاب شکوفه‌های مهر و قلک‌های دانش‌آموزی می‌تواند در ترویج این فرهنگ حسنه نقش بسزایی داشته باشد.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon