سدهای شهرستان گرمی ساماندهی می‌شود

سدهای شهرستان گرمی ساماندهی می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل از مطالعه طرح ساماندهی سدهای گرمی خبر داد و گفت: با انجام این مطالعات، سدهای شهرستان گرمی ساماندهی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، داود نجفیان ظهر امروز در بازدید از سد عمارت گرمی اظهار داشت: پروژه سد عمارت گرمی در سال 83 آغاز شده اما به دلایلی نیمه‌تمام ماندن این پروژه در 10 سال گذشته تنها 23 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی با بیان اینکه در این 10 سال تنها 2 میلیارد تومان به این پروژه اختصاص داده شده و روند اجرای این پروژه در حال رکود بود، گفت: به برکت سفر رئیس جمهور به اردبیل اعتبارت ویژه‌ای به این پروژه اختصاص یافته و اجرای آن در حال حاضر سیر صعوی به خود گرفته است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل افزود: در حال حاضر در کارگاه سد عمارت گرمی برای 140 نفر اشتغالزایی ایجاد شده که با اتمام این پروژه این اشتغالزایی به چندین برابر افزایش نمی‌یابد.

نجفیان تصریح کرد: کارگاه سد عمارت گرمی در سال‌های گذشته راکد مانده بود اما با توجه و اهتمام ویژه دولت تدبیر و امید این کارگاه دوباره فعال شده و شاهد عملیاتی شدن این پروژه هستیم.

وی با بیان اینکه اتمام پروژه سد عمارت گرمی علاوه بر توسعه اقتصادی منطقه بخش کشاورزی و صنعت منطقه را نیز رونق می‌دهد، گفت: پیمانکار سد عمارت گرمی با جدیت فعالیت‌های خود را دنبال می‌کند و بیش از 30 دستگاه سنگین در این پروژه فعال است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل اظهار کرد: برای ایجاد شبکه پایاب سد عمارت نیز اعتباراتی در نظر گرفته شده تا با اجرای این پروژه بخش کشاورزی منطقه رونق بگیرد.

نجفیان از مطالعه ساماندهی سدهای گرمی خبر داد و افزود: با انجام این مطالعات سدهای شهرستان گرمی ساماندهی می‌شود که با انجام این کار شاهد تکمیل و اتمام این سدها می‌شویم.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon