فاز نخست مجتمع گردشگری گیلارلوی گرمی ۲۲ بهمن افتتاح می‌شود

فاز نخست مجتمع گردشگری گیلارلوی گرمی 22 بهمن افتتاح می‌شود

خبرگزاری تسنیم: استاندار اردبیل گفت: فاز نخست مجتمع گردشگری گیلارلوی شهرستان گرمی همزمان با ۲۲ بهمن ماه امسال افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مجید خدابخش بعد از ظهر امروز در بازدید از مجتمع گردشگری گیلارلوی گرمی اظهار داشت: روند اجرای این پروژه پیشرفت مناسبی داشته و مجری این طرح با جدیت در حال تکمیل این پروژه است.

وی با اشاره به بخش‌های مختلف این مجتمع بیان کرد: مجمتع گردشگری گیلارلوی گرمی شامل رستوران، شهربازی، هتل و متل است که استانداردهای لازم را دارد.

رئیس شورای اداری استان اردبیل گفت: این مجتمع اسفند ماه سال 94 به بهره‌برداری می‌رسد که با افتتاح این پروژه شمار گردشگران خارجی و داخلی در این منطقه افزایش می‌یابد.

خدابخش با بیان اینکه این مجتمع زیبایی خاصی به منطقه داده و سبب توسعه گردشگری در این منطقه می‌شود، تصریح کرد: با اتمام پروژه تا حدی مشکل بیکاری در منطقه برطرف شده و برای 150 نفر اشتغالزایی می‌شود.

رئیس شورای برنامه‌ریزی استان اردبیل افزود: اجرای پروژه گیلارلوی شهرستان گرمی توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی انجام می‌شود که در حال حاضر این سرمایه‌گذار با جدیت در صدد اتمام پروژه است.

وی اظهار کرد: شهرستان گرمی ظرفیت‌های بسیار عظیمی در حوزه گردشگری دارد و سرمایه‌گذاران از این امر استقبال ویژه‌ای کرده‌اند و برنامه‌های مناسبی برای سرمایه‌گذاری در این منطقه دارند.

استاندار اردبیل با بیان اینکه مجتمع این یکی از مجتمع‌های بکر این منطقه است، خاطرنشان کرد: یکی از نیازهای اصلی شهرستان گرمی ایجاد مجتمع گردشگری بوده که با حمایت دولت تدبیر و امید و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی این کار در حال تحقق است.

خدابخش مهمترین اولویت دولت یازدهم را جذب سرمایه‌گذاری و ایجاد شرایط سرمایه‌گذاری دانست و بیان کرد: در این راستا اقدامات اساسی در استان اردبیل انجام شده است.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon