فتنه ۸۸ نتیجه وسوسه شیطانی فریب‌خوردگان غرب است

فتنه 88 نتیجه وسوسه شیطانی فریب‌خوردگان غرب است

خبرگزاری تسنیم: نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه وحدت در مقابل دشمنان لازمه اصولگرایی است، گفت: فتنه ۸۸ نتیجه وسوسه شیطانی فریب‌خوردگان غرب بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی بعد از ظهر امروز در همایش همگرایی اصولگرایان گیلان، با بیان "باید سلمان ولایت فقیه باشیم" اظهار داشت: در شرایطی که کشور در آن قرار دارد پیرامون تمسک به اصول انقلاب باید بیش از پیش تلاش کنیم.

وی با تأکید بر اینکه هیچ مکتبی در دنیا پدید نیامد جز آنکه پیروان آن مکتب تا آن زمان که از آن مکتب حمایت کردند باقی ماند، افزود: غرق شدن در پول و قدرت سبب فراموشی مکتب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به "ما هم پیرو مکتب قرآن هستیم" گفت: پیامبر(ص) سفارش کردند که بعد از من از هم جدا نشوید تا مکتب اسلام آسیبی نبیند و ابن‌عباس می‌گوید پیامبر(ص) بارها به ما فرموده: وحدت داشته باشید.

آیت‌الله قربانی با تصریح بر حدیث ثقلین، گفت: مؤمنان باید هم کتاب خدا را داشته باشند و هم مفسر و مجری واقعی قرآن باشند تا جامعه به سعادت برسد.

آیت‌الله قربانی با بیان "امام و قانون اساسی و ولایت فقیه وصیت کرده که وحدت داشته باشیم" افزود: اگر ما این قصد را داشته باشیم در سایه مقام معظم رهبری به تمامی آرمان‌های ممکن می‌رسیم.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اعلام اینکه در فتنه 88 تمامی رسانه‌های خارجی علیه جمهوری اسلامی متحد شدند، تصریح کرد: فتنه‌گران با کمک رسانه‌های بیگانه جامعه را مضطرب می‌کردند و روز عاشورا رقص و پایکوبی کرده شعارهای ضد ولایت فقیه سر دادند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اصولگرایی التزام عملی به ولایت فقیه و قانون اساسی است، گفت: 98 درصد مردم به انقلاب اسلامی رأی دادند و همواره ملت پشتیبان ولایت فقیه هستند.

انتهای پیام/ج*

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon