شمالی‌ها به تساوی رضایت دادند

شمالی‌ها به تساوی رضایت دادند

خبرگزاری تسنیم: تیم‌های فوتبال سپیدرود رشت و خونه به خونه آمل به تساوی رسیدند تا رود خروشان شمال با توجه به برگزاری سه بازی پی در پی خانگی همچنان از شانس‌های بالای صعود به مرحله بعد در گروه چهارم لیگ آزادگان باقی بماند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، از هفته یازدهم جام آزادگان دو تیم سپیدرود رشت و خونه به خونه مازندران به تساوی یک بر یک رضایت دادند، این بازی که در ورزشگاه هفت تیر بابل و در حضور دو هزار تماشاگر برگزار شده بود سرانجام با گل های دقیقه 9 سید احد شفیعیبرای خونه به خونه و میعاد یزدانی در دقیقه 81 برای سپیدرود به تساوی کشیده شد.

داوری این دیدار پر برخورد بر عهده مهدی نجار و کمک های علی رعیت و رضا سید محمدی بود و در این مسابقه اسماعیل صمدی دقیقه 34، حسین بابایی دقیقه 42، محمد نجفی دقیقه 79 از خونه به خونه و رضا الماسخاله دقیقه 45 و عماد میرجوان دقیقه 62 از سپیدرود از داور کارت زرد دریافت نمودند. همچنین حسین بابایی دقیقه 85 و محمد نجفی دقیقه 87 از تیم خونه با دریفات کارت زرد دوم از سوی اور اخراج شدند.

در این بازی خونه به خونه از دو بازیکن خود به نام های محسن محمدرحیمی و سامان نورمحمدی به دلیل سه کارته بودن و اخراج در بازی با شهرداری دزفول محروم بود و سپیدرود هم جبار دادفر را به دلیل سه کارته شدن در اختیار نداشت.

بازی با پرس فشرده بازیکنان میزبان روی دروازه سپیدرود آغاز شد، به نحوی که در همان ده دقیقه ابتدایی چندین کرنر پیاپی روی دروازه سپیدرود ارسال شد که سرانجام بر روی یکی از همین ضربات کرنر خونه به خونه توانست گل نخست بازی را به ثمر برساند.

پس از گل خونه به خونه تا حدودی عقب نشینی کرد و این سپیدرود بود که با تدارک دیدن چندین حمله از جناحین و همچنین دل بستن به ضربات شروع مجدد توانست چند موقعیت را روی دروازه میزبان ترتیب دهد که البته هیچکدام حاصلی برای سرخ پوشان رشتی در بر نداشت.

زمین گل آلود و نامناسب هفت تیر بابل هم مزید بر علت شده بود تا سپیدرودی ها نتوانند بر روی زمین کار با توپ را به راحتی انجام دهند و بیشتر به سانترهای بلند از طرفین بر روی دروازه میزبان دل بسته بودند. بابلی‌ها که نمی‌توانستند در برابر حملات سپیدرودی ها مقاومت کنند در دقایقی از بازی در نیمه نخست دست به بازی خشن زدند که حاصل آن دریافت دو کارت زرد بود.

مهمترین اتفاق 10 دقیقه ابتدایی بازی اعلام یک خطای پنالتی بود که بر روی بهروز ربیعی مهاجم خونه به خونه روی داده بود که ضربه پنالتی محمد نجفی بازیکن لاهیجانی خونه به خونه را سید محمد حسینی به زیبایی مهار کرد.

در ادامه ناظمی با انجام دو تغییر سعی در هجومی کردن بازی کرد و سرانجام این سپیدرود بود که در دقیقه 81 توانست بازی را بر روی یکی از ضربه های شروع مجددهای خود به تساوی بکشاند. خشونت بابلی ها در نهایت کار دستشان داد و در دقایق 85 و 88 دو بازیکن آنها توسط داور از زمین اخراج شدند.

فرهاد کاظمی که به عنوان مدیر فنی و مرد همه کاره این تیم جای فرشاد پیوس را گرفته بود در این بازی در جایگاه ویژه حضور داشت.

نیکبخت واحدی و علی رضا محمد هم به تازگی به تیم میزبان پیوسته بودند در کنار کاظمی در جایگاه ویژه حاضر بودند، سهراب انتظاری مهاجم مازندرانی دهه ی هشتاد پرسپولیس یکی دیگر از مهمان های ویژه این مسابقه بود. مهرداد میناوند هم در این بازی به عنوان دستیار کرمانی مقدم بر روی نیمکت حضور داشت.

به دلیل گل آلود بودن زمین سپیدرودی‌ها در نیمه دوم لباس‌های خود را تعویض نمودند و با پیراهن و شورت جدید به زمین رفتند.

ترکیب سپیدرود رشت:

سید محمد حسینی، محمدرضا الماسخاله، میثم شاکری (مجتبی اسماعیل زاده از دقیقه 55)، میلاد پورمحسن، مصطفی حاجتی، میعاد یزدانی، میر عماد میرجوان (از دقیقه 89 حسین محبی)، میثم فردوسی، سید هادی موسوی، مصطفی حبیبی، محمد همرنگ (از دقیقه 67 مجید جمشیدی).

سرمربی: افشین ناظمی.

ترکیب خونه به خونه مازندران:

حسین نائیجی، سید احد شفیعی، سید جواد شفیعی، محمد گرجی، اسماعیل صمدی (از دقیقه 90 کیوان هاشمی)، محسن پورحاجی، محمد نجفی، احمد سعیدی، حسین بابایی، علی رضوان گرام ( محمد رحیم پور از دقیقه 75)، بهروز زبیعی.

سرمربی: مرتضی کرمانی مقدم.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon