۸۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های اردبیل اختصاص یافت

80 میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های اردبیل اختصاص یافت

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل امور شهری استانداری اردبیل گفت: امسال مبلغ ۸۰ میلیارد تومان کمک و اعتبار دولتی به شهرداری‌های استان اردبیل اختصاص یافته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، فرزاد قلندری عصر امروز در آئین معارفه شهردار جدید مشگین‌شهر اظهار داشت: امسال مبلغ 80 میلیارد تومان کمک دولتی به شهرداری‌های استان به شکل نقدی و تجهیزاتی که تاکنون چنین مساعدت دولتی به شهرداری‌های استان بی‌سابقه بوده، اتفاق افتاده که با این امر امیدواریم شاهد توسعه خدمات و عمران در امور شهر باشیم.

وی با تاکید بر ایجاد منابع درآمدی پایدار برای شهرداری‌ها گفت: بدون منبع درآمدی پایدار شهرداری‌ها نمی‌توانند به اهداف مورد نظر دست یافته و عمران و آبادانی شهرها را رقم بزنند چرا که بدون منابع مالی خدمات‌رسانی و توسعه و عمران در حوزه شهری با مشکلات و موانع روبه‌رو شده و در این زمینه شاهد کاهش رضایتمندی عمومی می‌شویم.

مدیرکل امور شهری استانداری اردبیل با اشاره به فعالیت شهرداری‌ها در حوزه فرهنگی بیان کرد: شهرداری‌ها در کنار کارها و پروژه‌های عمرانی در حوزه فرهنگی نیز باید به نحو احسن وارد شده و در این زمینه نیز همانند کارهای عمرانی و خدمات شهری اقدامات شایسته و در خور توجهی را انجام دهند.

در این جلسه فرماندار شهرستان مشگین‌شهر نیز از اختصاص مبلغ 60 میلیارد ریال به شهرداری‌های مشگین شهر خبر داد و افزود: برای اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح شهرستان مشگین شهر مبلغ 430 میلیارد ریال امسال به این شهرستان اختصاص یافته تا بتوان شاهد توسعه و تکمیل طرح‌های عمرانی در شهرستان شد.

ابراهیم امامی با بیان اینکه مشگین شهر جزو 10 منطقه برتر کشور در تقسیمات کشوری است، گفت: باید برای توسعه و زیباسازی این شهرستان که جزو مناطق ممتاز کشور است از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکنیم و خدمات‌رسانی مطلوب و شایسته به مردم همواره اصلی‌ترین هدف ما در اجرای وظایف محوله باشد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon