میزان افزایش حقوق کارمندان باید تورم واقعی را پوشش دهد


میزان افزایش حقوق کارمندان باید تورم واقعی را پوشش دهد

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی گفت: میزان افزایش حقوق باید به ‌گونه‌ای باشد که بتواند تورم واقعی را پوشش دهد.

جمشید جعفرپور در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با اشاره به پیشنهاد دولت برای افزایش حقوق کارمندان دولت در سال 94 اظهار داشت: دولت باید طرح افزایش حقوق کارمندان دولت را بر اساس قانون برنامه‌وبودجه به مجلس ارائه دهد.

نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید لایحه بودجه به‌گونه‌ای از سوی دولت تنظیم شود که افزایش حقوق بتواند تورم را کنترل کند تصریح کرد: باید به مقدار واقعی تورم توجه شود و میزان افزایش حقوق براساس آن تنظیم شود.

جعفرپور با بیان اینکه این میزان افزایش حقوق در حال حاضر یک طرح است و هنوز مجلس آن را تصویب نکرده ‌است گفت: 14 درصد افزایش حقوق کارکنان دولت صرفاً یک پیشنهاد در لایحه بودجه سال 94 است و باید تمام ابعاد اقتصادی کشور برای این میزان افزایش موردبررسی قرار گیرد.

نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری‌های مجلس برای افزایش میزان حقوق کارکنان دولت تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی طرح افزایش حقوق کارکنان دولت را از تمام جهات بررسی می‌کند و آن را به میزانی که تورم واقعی را کنترل کند تصویب می‌‌کند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon