سردار جزایری: بزرگ‌ترین جنایت‌های تاریخ حاصل «تمدن غربی» است

سردار جزایری: بزرگ‌ترین جنایت‌های تاریخ حاصل «تمدن غربی» است

خبرگزاری تسنیم: معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستادکل نیروهای مسلح گفت: بیشترین جنگ‌ها را آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی در جهان به راه انداخته‌اند و بزرگ‌ترین جنایت‌های تاریخ حاصل تمدن غربی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، مراسم بزرگداشت دومین سالگرد تدفین شهدای گمنام در دانشکده نفت شامگاه چهارشنبه با حضور سردار سید مسعود جزایری، معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستادکل نیروهای مسلح در مسجد این دانشگاه برگزار شد.

سردار جزایری با اشاره به اسناد و مدارکی که سبب پدید آمدن انقلاب اسلامی شد، اظهار داشت: در آن زمان شرایطی پیش آمد و امام خمینی (ره) نقش اول را بر عهده داشتند و آن نقش تبدیل سرمایه‌ها و منابع نهفته درون کشور به قدرت بود. در واقع این نهضت ظرفیتی پیدا کرد که بدون زور و خشونت حرکتی کند که همه آن را بپذیرند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی از پایه‌های محکمی از جمله عقلانیت، عاطفه، باورهای دینی و ارزش‌های انسانی برخوردار است، گفت: به دلیل وجود این پایه‌های مستحکم ماندگاری این انقلاب قابل توجه است.

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستادکل نیروهای مسلح افزود: نخست باید بدانیم نمی‌توان به راحتی به این پدیده به وجود آمده آسیب وارد کرد و دوم بشریت امروز از حکومت‌های مانند لیبرالیسم، کمونیسم و دیگر حکومت‌هایی که اساس آن‌ها بی‌توجهی به خداوند و یا بی‌خدایی است خسته شدند.

وی بیان کرد: حرکتی که امروز در انقلاب اسلامی ایران وجود دارد حرکت به سوی خداوند است و ما یک گفتمان جدید مبتنی بر آموزه‌های اسلام محمدی (ص) توانستیم همه اندیشه‌های جوامع غربی را به همراه اندیشمندانشان به چالش بکشیم.

سردار جزایری بیان کرد: لیبرال دموکراسی که گل سرسبد تمدن غربی است با این حرف نو به چالش کشیده شد. انقلاب ماحامل پیام‌های امنیت پایدار، صلح، دوستی، آرامش و دیگر پیام‌های انسانی است و به همین دلیل اشتیاق مردم به انقلاب ما به وجود آمد.

وی افزود: به دلیل این حرف نو همه قدرت‌های سلطه گر مبتنی بر لیبرال دموکراسی گرد هم آمدند و شروع به سنگ اندازی کردند. تبدیل کردن فرصت‌ها به تهدید، کینه به اسلام، ایران هراسی، شیعه هراسی، تحمیل 8 سال جنگ و راه انداختن بزرگ‌ترین جنگ تاریخ به صورت نرم به خاطر حرف نویی بود که این پدیده به وجود آورد.

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستادکل نیروهای مسلح اظهار داشت: همه این گفته‌ها نیازی به تحلیل ندارد و اسناد آن وجود دارد. همه این حرکت‌ها برای جلوگیری از پیشرفت انقلاب است و خودشان می‌دانند که نمی‌توان از راه نظامی با ما برخورد کنند.

وی با بیان اینکه دشمن می‌خواهد از طریق فرهنگ به انقلاب ما ضربه وارد کنند و به دنبال تغییر رفتار و ساختارهای نظام ما هستند، گفت: آن‌ها می‌خواهند ما مانند خودشان از خدا دور باشیم.

سردار جزایری با اشاره به اینکه یکی از مقامات صهیونیستی به آمریکائی‌ها گفته بود به جای جنگ با کشورهای خاورمیانه بروید سراغ ایران آن هم نه با جنگ نظامی بلکه باید از همه رسانه‌های مکتوب، مجازی، صوتی و تصویری به عقاید آن‌ها حمله کنیم، تصریح کرد: آن‌ها به دنبال تغییر عقاید و رفتار ما حتی با ابتذال هستند و زمان برای آن‌ها اهمیت ندارد.

وی افزود: مقامات غربی معتقدند که با هر شکل ممکن باید زیربناهای فکری و عقیدتی ما را نابود کنند و باید از این حرکت بیداری اسلامی و یا بیداری انسانی جلوگیری کنند.

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه جنگ نرم مطرح شده از سوی رهبر انقلاب مبتنی بر صحنه است، گفت: ما در حال جنگ با قدرت‌های سلطه‌گر هستیم و هر فرد باید درک روشنی از این صحنه داشته باشد. نقش‌ها، وظایف و عملکرد دوست و دشمن را باید در این جنگ بشناسیم.

وی با تأکید بر اینکه نظم حاکم بر جهان یعنی لیبرال دموکراسی خدشه دار شده است، عنوان کرد: آن‌ها از نظر ارزشی به دلیل بحرانی بودن کانون خانواده احساس پوچی می‌کنند و این سبب ایجاد بحران اجتماعی شده است و بر خلاف گفتمان حقوق بشری که مطرح می‌کنند بزرگ‌ترین جنایت‌های بشری را به راه انداخته‌اند.

سردار جزایری تصریح کرد: بزرگ‌ترین خونریزی‌ها و بزرگ‌ترین جنگ‌های تاریخ حاصل تمدن غربی است.

وی افزود: انقلاب اسلامی نخستین ضربه را بر پیکر تفکر غربی وارد کرد و شکست این به ظاهر ابر قدرت‌ها نیازی به تحلیل ندارد بلکه اظهر من الشمس است و در جنگ‌های مختلف برای همگان ثابت شده که با این همه سلاح در مقابل گروهک‌ها شکست می‌خورند.

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه تنها راه پیروزی در برابر قدرت‌های سلطه‌گر، مقاومت است، گفت: متأسفانه برخی در اطراف ما اینگونه فکر می‌کنند که باید تسلیم غرب شد چرا که اگر تسلیم نشویم آن‌ها با انواع جنگ‌های اقتصادی، نظامی و علمی ما را به تسلیم شدن وادار می‌کنند.

وی اظهار داشت: اگر خوب نگاه کنیم شکاف به وجود آمده در قدرت‌های سلطه‌گر را می‌بینیم و نباید بگذاریم استکبار و شیطان حاکم باشد.

سردار جزایری با ابراز تأسف از اینکه برخی در کشور جنگ نرم به وجود آمده را قبول ندارند و می‌گویند این یک توهم است، عنوان کرد: باید با مطالعه دقیق و بررسی شرایط مختلف به درک صحیحی از اسلام برسیم تا بتوانیم در این جنگ نرم پیروز شویم.

وی با بیان اینکه هرچه شناخت از اسلام عمیق‌تر باشد پایه‌های نظام ما مستحکمتر می‌شود، اظهار کرد: ما باید بتوانیم به سوالات فکری، اجتماعی و اقتصادی دیگران جواب دهیم و برای موفقیت در این جنگ راهی نداریم جز اینکه در همه عرصه‌ها قوی باشیم.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon