دنیامالی: فشار وزارت ورزش روی رضازاده عجیب است

دنیامالی: فشار وزارت ورزش روی رضازاده عجیب است

خبرگزاری تسنیم: عضو شورای شهر تهران گفت: فشاری که از طرف وزارت ورزش روی رضازاده وجود دارد عجیب است.

احمد دنیامالی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص اینکه وزارت ورزش اعلام کرده حسین رضازاده باید از بین فدراسیون وزنه‌برداری و شورای شهر یکی را انتخاب کند، اظهار داشت: به اعتقاد من رضازاده از لحاظ قانونی مشکلی ندارد و می‌تواند رئیس فدراسیون وزنه‌برداری بماند و در زمان حضور در شورای شهر برای انتخابات این فدراسیون کاندیدا شود. رضازاده زمانی که در فدراسیون بود برای حضور در شورای شهر کاندیدا شد و رای آورد و اگر قرار به عدم ورود وی بود باید مانع حضور او می‌شدند.

عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: در مورد رضازاده کار غیرقانونی رخ نداده و اینکه چرا وزارت ورزش فشار می‌آورد مشخص نیست. اکنون 133 هزار نفر در کشور عضو شورای شهر هستند و باید تکلیف این موضوع مشخص شود که آیا شغل است یا نه.

دنیامالی ادامه داد: نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده که رئیس فدراسیون شغل محسوب می‌شود. هرچه زودتر باید تکلیف این موضوع مشخص شود که عضویت در شورای شهر افتخاری است یا نه، اگر چه در کل دنیا شغل نیست. مجلس می‌تواند در این موضوع کمک کند تا از این شرایط خارج شویم.

وی عنوان کرد: نمی‌دانم چرا تا این حد فشار روی رضازاده وجود دارد. انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری اسفندماه است و فشار وزارت ورزش عجیب به نظر می‌رسد. در خصوص رضازاده نباید منعی وجود داشته باشد و رفتاری هم که با دیگران داشتند غیرقانونی بود. من، هادی ساعی، عباس جدیدی و قناعتی با این مشکل مواجه شدیم و امیدوارم یک بار برای همیشه تکلیف این موضوع مشخص شود.

رئیس پیشین فدراسیون قایقرانی گفت: این روش به سود کشور نیست و افرادی مثل رضازاده با این تخصص قربانی می‌شوند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon