خودروی سواری بابیش از ۴۱ میلیون ریال خلافی در میامی متوقف شد

خودروی سواری بابیش از 41 میلیون ریال خلافی در میامی متوقف شد

خبرگزاری تسنیم: فرمانده انتظامی شهرستان میامی از توقیف خودروی سواری بابیش از ۴۱ میلیون ریال خلافی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد اسماعیل عرب احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در میامی، اظهار داشت: روز گذشته ماموران پلیس راه محور شاهرود ـ میامی در حین کنترل خودروها به یک دستگاه سمند که با سرعت غیر مجاز حرکت می‌کرد برخوردند و آن را متوقف کردند.

وی افزود: با بررسی  مدارک و استعلام از این خودرو مشخص شد؛ که این خودرو تا کنون بیش از 41 میلیون و 450 هزار ریال جریمه شده است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان میامی با اشاره به اینکه خودروی متخلف برای گذاراندن مراحل قانونی به پارکینگ میامی انتقال داده شد اظهار داشت: عمده ترین تخلفات این خودرو سرعت و سبقت غیر مجاز و عبور از چراغ قرمز بوده است.

عرب احمدی به تاریخ نخستین و آخرین تخلف این راننده اشاره کرد و گفت: نخستین اعمال قانون این خودرو در روز بیستم دی ماه سال گذشته و آخرین جریمه آن نیز در روز گذشته و همزمان با توقیف آن بود است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان میامی با اشاره به فرارسیدن زمستان و آغاز طرح زمستانه پلیس در محورهای مواصلاتی استان سمنان گفت: به دلیل برودت هوا و لغزنده بودن سطح آسفالت در محورهای استان سمنان، رانندگان باید با سرعت مجاز حرکت کرده و از شتاب و عجله پرهیز کنند.

وی خاطرنشان کرد: دوربین‌های کنترل سرعت لحظه‌ای و زمان سنج پلیس راه مستقر در شهرستان میامی فعال است و با رانندگان متخلف برخورد می‌کند تا سفر خوب و بدون حادثه‌ای را برای  مسافران رقم بزند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon