پروژه جدید ورزشی در کشور آغاز نمی‌شود

پروژه جدید ورزشی در کشور آغاز نمی‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه تا پایان پروژه‌های نیمه تمام هیچ پروژه جدیدی آغاز نمی‌شود، گفت: ۳ هزار و ۵۰۰ پروژه نیمه تمام در کشور وجود دارد که از پیشرفت فیزیکی ۵ تا ۹۰ درصد برخوردار بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از هشترود، ایرج رحمانی صبح امروز در نشست بررسی مشکلات ورزش شهرستان‌های هشترود و چارایماق با بیان اینکه تا پایان پروژه‌های نیمه تمام هیچ پروژه جدیدی آغاز نمی‌شود، اظهار داشت: برای تکمیل این پروژه‌ها باید بخش خصوصی و خیرین به یاری ورزش و جوانان بیایند.

وی از نگاه ویژه وزارت ورزش به ورزش بانوان خبر داد و گفت: نیمی از جامعه را بانوان تشکیل می‌دهند و نیمی دیگر را زنان تقویت می‌کنند به همین دلیل دولت نگاه ویژه به ورزش بانوان و اماکن ورزشی مخنص بانوان دارد.

رحمانی افزود: کسب یک مدال طلای بانوی محجبه ایرانی در بازی‌های آسیایی به ارزش 10 مدال کسب شده توسط آقایان است.

وی گفت: حضور زنان در مسابقات ورزشی با رعایت حد شرعی یک تو دهنی به دهان استکبار است.

رحمانی خاطرنشان کرد: اختصاص 30 هزار میلیارد ریال به بخش درمان و سلامت کار بسیار خوبی است که توسط دولت انجام شده است اما زیربنای سلامت ورزش است که چنین بودجه هایی را به وزارت ورزش اختصاص نمی‌دهند.

مشکل کیفیت و نبود امکانات برای ورزشکاران هشترودی

حسن مستفید فرماندار هشترود نیز در این جلسه مشکل ورزش هشترود را مشکل کیفیت و نبود امکانات دانست و افزود : سرانه ورزشی شهرستان هشترود بالای یک متر مربع است اما با وجود این سالن های ورزشی و ورزشکاران از امکانات جزئی هم بی‌بهره هستند.

مستفید خواستار تجهیز و تعمیر اساسی استخر سرپوشیده هشترود و استادیوم ورزشی آزادی این شهرستان را شد.

زین العابدین مردانیان معاون فرماندار شهرستان چاراویماق هم در این جلسه از نبود سالن ورزشی در بخش شادیان این شهرستان انتقاد کرد و خواستار احداث سالن ورزشی در این بخش را شد و گفت: جوانان این بخش حتی از وجود یک سالن ورزشی کوچک هم محروم هستند و دولت باید توجه جدی به این شهرستان و بخش بکند.

وی  نیاز ورزشکاران و جوانان این شهرستان را استخر سر پوشیده عنوان کرد و گفت : جوانان باید خطرات جاده‌ای را تحمل کنند تا برای تفریح و ورزش آبی به شهرستان هشترود بیایند یا در اطراف سدها و رودخانه ها شنا کنند.

مردانیان نبود ساختمان اداری اداره ورزش و جوانان را از دیگر خواسته‌های ورزشی این شهرستان عنوان کرد.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon