کلانی: هر بازیکنی قصد جدایی دارد با درخشان صحبت کند

کلانی: هر بازیکنی قصد جدایی دارد با درخشان صحبت کند

خبرگزاری تسنیم: عضو هیئت‌ مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: وقتی بازیکنان برای انتخاب تیم بهتر با دلال‌ها همکاری می‌کنند، ما هم مجبوریم از آنها بازیکن بگیریم.

حسین کلانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص نشست اخیر مسئولان این باشگاه اظهار داشت: جلسه مفیدی را با آقایان کاشانی، طاهری، خوردبین،درخشان، منتقمی و عبدی داشتیم و در خصوص مسائل مختلف بحث و تبادل نظر شد تا با آزاد شدن سیاسی از زندان کارها تا حد زیادی پیش رفته باشد و به نوعی ایشان امضاها را انجام دهند.

وی ادامه داد: مهمترین بحث‌های صورت گرفته در نشست مسئولان باشگاه برنامه‌های تیم در تعطیلات، لیست خرید کادر فنی، فراهم کردن شرایط لازم برای میزبانی از حریفان آسیایی در لیگ قهرمانان و راه‌حل برای حل مشکل مالی باشگاه تا آمدن سیاسی است که البته امیدواریم هر چه زودتر این اتفاق رخ دهد.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با تاکید بر اینکه این جلسه بیشتر نشست کمیته فنی بود، تاکید کرد: لیست خرید کادر فنی به طور دقیق بررسی شد و 5،6 بازیکن در این لیست دیده می شدند. هدف ما این است که بازیکنانی به تیم اضافه کنیم که باعث تقویت تیم شده و مشکلات فنی به حداقل برسند.

کلانی در پاسخ به این سوال که آیا قرار است باشگاه پرسپولیس از دلالان بازیکن بگیرد، گفت: شرایط فوتبال ما به شکلی است که بازیکنان جوان برای انتخاب تیم بهتر به نوعی مجبورند با واسطه‌ها همکاری کنند. با توجه به اینکه ما در فوتبال کشورمان کارگزار رسمی فیفا کم داریم اکثر بازیکنان با دلال‌ها همکاری می‌کنند و ما هم مجبوری برای جذب بازیکن خوب به نوعی از این افراد بازیکن بگیریم، البته این مساله فقط شامل پرسپولیس نمی‌شود چرا که همه باشگاه‌ها مجبورند برای جذب بازیکن با دلال‌ها تماس داشته باشند.

وی در مورد مصاحبه‌های اخیر برخی سرخپوشان و درخواست آنها مبنی بر جدایی از پرسپولیس یادآور شد: باشگاه لیست خروجی ندارد اما اگر بازیکنی تمایلی به ماندن در تیم را ندارد باید با حمید درخشان صحبت کرده و با اجازه او در مورد آینده‌اش تصمیم بگیرد.

کلانی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا بر حرف خود مبنی بر جدایی‌اش از پرسپولیس در صورت آزاد نشدن سیاسی از زندان، ایستاده است، گفت: نه تنها من بلکه دیگر اعضای هیئت‌مدیره هم در صورت ماندن سیاسی در زندان تمایلی برای ادامه کار در باشگاه پرسپولیس نخواهند داشت، البته من فقط این موضوع را رسانه‌ای کردم اما مطمئن باشید با ماندن سیاسی در زندان هیئت‌مدیره نمی‌تواند کاری را در باشگاه پپیش ببرد و در آن صورت وزارت ورزش باید فکر اساسی برای پرسپولیس کند. فعلا همه ما امیدواریم سیاسی از زندان بیرون بیاید و تا آن موقع نیز فقط می‌توانیم برای آینده برنامه‌ریزی کنیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon