استعفای شهردار شهمیرزاد مسکوت ماند

استعفا شهردار شهمیرزاد مسکوت ماند

خبرگزاری تسنیم: نائب رئیس شورای اسلامی شهمیرزاد با اشاره به عدم تصویب پیشنهاد استعفای شهردار شهمیرزاد گفت: استعفای شهردار فعلاً از دستور کار این شورا خارج شد.

سید امیر مسعود احمد پناه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهمیرزاد با اشاره به استعفای شهردار شهمیرزاد به دلیل تحصیل در مقطع دکتری اظهار داشت:  به استناد ماده 78 قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی و انتخاب شهردار، اعضای شورای اسلامی شهمیرزاد در مصوبه‌ای سؤالاتی در خصوص اعتراض به برخی از عملکردهای شهرداری شهمیرزاد داشتند که پس از طرح سؤالات با نامه استعفای شهردار مواجه شدند.

وی با بیان اینکه با نظر اعضای شورا و مخالفت با استعفا شهردار، استعفای شهردار فعلاً از دستور کار این شورا خارج‌ شده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه سؤالات مطروحه قبل از درخواست استعفای شهردار بوده به استناد قانون ابتدا می‌بایست شهردار پاسخگوی سؤالات باشد و شورا نسبت به درخواست شهردار تصمیم‌گیری نماید.

احمد پناه با اشاره به اینکه شورای اسلامی شهمیرزاد با طرح سؤال می‌بایست مدت 10 روز منتظر پاسخ قانع‌کننده شهردار باشد، اظهار داشت: پس از مدت قانونی بارأی‌گیری در صحن علنی شورا در مورد ادامه همکاری با شهردار نتیجه‌گیری می‌شود.

نائب رئیس شورای شهر شهمیرزاد خاطرنشان کرد: با توجه به سوابق علمی علی امینی شاد شهردار این شهر و رشته تحصیلی شهردار انتظارات مردم در خصوص پروژه‌های عمرانی و مدیریت در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام برآورده نشده است.

وی اظهار داشت: جهت جلوگیری از هرگونه تبعات اجتماعی و شغلی برای شهردار به مدت کمتر از یک ماه به ایشان فرصت داده‌ شده تا برخی از اختلافات پیمانکاران پروژه‌های عمرانی با شهرداری را حل نماید تا در مورد استعفای نامبرده تصمیم‌گیری نهایی به عمل آید.

به گزارش تسنیم، علی امینی شاد شهردار شهر نمونه گردشگری بین المللی شهمیرزاد هفته گذشته در نامه به شورای اسلامی شهمیرزاد به دلیل تحصیل در مقطع دکتری استعفای خود را از شهرداری شهمیرزاد اعلام کرده بود و تلاش‌های خبرنگار تسنیم در گفت‌وگو با رئیس شورای اسلامی شهمیرزاد و سخنگوی این شورا در این خصوص بی‌نتیجه ماند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon