دبیرخانه دائمی وحدت میان حوزه و دانشگاه در البرز تشکیل می‌شود

دبیرخانه دائمی وحدت میان حوزه و دانشگاه در البرز تشکیل می‌شود

خبرگزاری تسنیم: در جلسه هم‌اندیشی نخبگان حوزه و دانشگاه در کرج پیشنهاد شد دبیرخانه دائمی وحدت میان حوزه و دانشگاه در استان البرز تشکیل شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، جلسه هم‌اندیشی مسئولان و نخبگان حوزه و دانشگاه با موضوع بررسی راهکارهای وحدت حوزه و دانشگاه در حضور نماینده ولی فقیه در استان البرز پیش‌از ظهر امروز در مصلّای کرج برگزار شد.

در این مراسم جمعی از نخبگان طلاب و روحانیان البرز و مدیران دانشگاه‌های استان با محوریت راه‌های هم‌اندیشی وحدت بین حوزه و دانشگاه به تبادل نظر پرداختند.

آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی نماینده ولی‌فقیه در استان البرز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد ابراهیم سلطانی رئیس مرکز مدیریت حوزه علمیه البرز، حجت‌الاسلام والمسلمین صادق رزاقی مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های البرز، بهروز میرزا رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج، محمدحسن برهانی‌فر معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج، سیدموسی حسینی‌کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز در این مراسم حضور داشتند.

در این جلسه پیشنهاد شد دبیرخانه دائمی وحدت بین حوزه و دانشگاه در استان البرز تشکیل شود که این امر مورد موافقت نماینده ولی فقیه در استان البرز و سایر حاضران قرار گرفت.

انتهای پیام/ج*

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon