پژوهشکده فرهنگی علمی بسیج اساتید در دانشگاه کردستان کلنگ‌زنی شد

پژوهشکده فرهنگی علمی بسیج اساتید در دانشگاه کردستان کلنگ‌زنی شد

خبرگزاری تسنیم: پژوهشکده فرهنگی علمی بسیج اساتید با حضور سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در دانشگاه کردستان کلنگ‌زنی شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، علی شکری رئیس بسیج اساتید کردستان ظهر امروز در نشست فرهنگی روحانیون و اساتید دانشگاه‌های کردستان که به مناسبت سالروز شهادت شهید مفتح و با حضور جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در دانشگاه کردستان برگزار شد اظهار کرد: بسیج اساتید دانشگاه‌های کردستان در زمینه‌های متعددی از جمله کارگاه‌های جنگ نرم، اقتصاد مقاومتی، پیوست نگاری فرهنگی، کرسی های آزاداندیشی و تمدن نوین اسلامی فعالیت کرده است.

وی به وحدت حوزه و دانشگاه اشاره کرد و گفت: وحدت حوزه و دانشگاه یکی از دغدغه‌های مهم بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بود که بارها بر آن تاکید داشته و توجه لازم را مبذول داشته‌اند بنابراین باید به این امر مهم جامه عمل پوشاند.

رئیس بسیج اساتید خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) در این باره می‌فرمایند که حوزه و دانشگاه همواره مورد طمع دشمن هستند که با وحدت می‌توانند نظام انقلابی را حفظ کنند.

وی افزود: وحدت حوزه و دانشگاه می‌توانند مکمل رشد مسائل اخلاقی، سیاسی و علمی باشد بنابراین می تواند بسیار بالنده تر از آنچه که هست عمل کند.

شکری خواستار ایجاد وحدت کامل در حوزه و دانشگاه شد و گفت: برای ایجاد این وحدت بهتر است کارهایی مانند تشکیل دفتر تحکیم حوزه و دانشگاه در وزارت علوم انجام داد.

وی خاطرنشان کرد: حوزه و دانشگاه برای وحدت و پیشرفت نیاز است که به علوم و مسائل روز آگاهی یابند چرا که با افزایش علم و آگاهی می توان بر دشمن غلبه کرد.

پس از این مراسم مرکز پژوهشکده فرهنگی علمی بسیج اساتید در دانشگاه کردستان هم با حضور سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران کلنگ‌زنی شد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon