امکان جذب ۲ هزار نیروی انسانی تا میزبانی اسفراین در مسابقات کشتی پهلوانی جهان

امکان جذب 2 هزار نیروی انسانی تا میزبانی اسفراین در مسابقات کشتی پهلوانی جهان

خبرگزاری تسنیم: تامین اعتبار برای به‌کارگیری و جذب دو هزار نیروی انسانی در دستگاه‌های اجرایی این استان و میزبانی شهرستان اسفراین در مسابقات کشتی پهلوانی جهان از جمله مهمترین عناوین اخبار هفته گذشته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان شمالی گفت: هم‌اکنون 42 درصد از پست‌های دستگاه‌های اجرایی معادل سه هزار نفر خالی است که در صورت کسب موافقت برای به‌کارگیری و استخدام دو هزار نفر پیشنهادشده، بخشی از نیازهای استان در این حوزه برطرف می‌شود.

در هفته گذشته مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی از برگزاری مسابقات کشتی پهلوانی جهان در سال آینده در شهرستان اسفراین خبر داد.

طرح توسعه امامزاده سید عباس (ع) بجنورد، برگزاری کنگره دانشجویان شهید خراسان شمالی، ایمن‌سازی 19 مدرسه حاشیه جاده‌های استان، پیگیر مسئولان برای نصب «آییلس» در فرودگاه بجنورد، ابلاغ نشدن تسهیلات بافت فرسوده، احیای مرکز کارآفرینی و اشتغال و خرید 7 میلیارد ریال تجهیزات برای هنرستان‌های خراسان شمالی و مکلف شدن کارخانه‌های لبنی به خرید شیر به قیمت مصوب ازجمله مهمترین خبرهای هفته گذشته خراسان شمالی است.

امکان جذب 2 هزار نیروی انسانی در خراسان شمالی وجود دارد

خبرگزاری تسنیم: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان شمالی گفت: تامین اعتبار برای به‌کارگیری و جذب دو هزار نیروی انسانی در دستگاه‌های اجرایی این استان در لایحه بودجه 94 داده‌شده است.

***

اسفراین، میزبان مسابقات کشتی پهلوانی جهان شد

 مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی از برگزاری مسابقات کشتی پهلوانی جهان در سال آینده در شهرستان اسفراین خبر داد.

***

طرح توسعه امامزاده سیدعباس(ع) بجنورد ادامه می‌یابد

 رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بجنورد گفت: تاکنون 17 میلیارد ریال برای طرح توسعه امامزاده سیدعباس(ع) در مرکز استان هزینه شده است و این طرح ادامه می یابد.

***

کنگره دانشجویان شهید خراسان شمالی برگزار می‌شود

رئیس دانشگاه بجنورد از برگزاری کنگره شهدای دانشجوی خراسان شمالی خبر داد.

***

19 مدرسه حاشیه جاده خراسان شمالی ایمن شد

 مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های خراسان شمالی گفت: در سال تحصیلی جاری، 19 باب مدرسه حاشیه جاده‌ای در این استان ایمن‌سازی شده است.

***

مسئولان پیگیر نصب «آییلس» در فرودگاه بجنورد باشند

 نماینده مردم بجنورد، راز و جر گلان، گرمه، جاجرم، ما نه و سملقان در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت راه و شهرسازی و سازمان هواپیمایی کشور تأمین و نصب «آییلس» در فرودگاه بجنورد را پیگیری کنند.

***

تسهیلات بافت فرسوده به خراسان شمالی ابلاغ نشده است

رئیس اداره بافت‌های فرسوده شهری راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: دستورالعمل پرداخت تسهیلات ساخت مسکن در بافت فرسوده هنوز به بانک‌های خراسان شمالی ابلاغ نشده است.

مرکز کارآفرینی و اشتغال در خراسان شمالی احیا می‌شود

خبرگزاری تسنیم: معاون بودجه و برنامه‌ریزی استاندار خراسان شمالی گفت: خراسان شمالی نخستین استانی است که مرکز کارآفرینی و اشتغال در آن در حال احیا است.

***

7میلیارد ریال تجهیزات برای هنرستانی‌های خراسان شمالی خریداری شد

خبرگزاری تسنیم: معاون آموزش متوسطه آموزش‌وپرورش خراسان شمالی گفت: امسال هفت میلیارد ریال تجهیزات کارگاهی برای هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای استان خریداری‌شده است.

***

کارخانه‌های لبنی خراسان شمالی مکلف به خرید شیر به قیمت مصوب شدند

خبرگزاری تسنیم: معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: واحدهای لبنی استان مکلف شدند تا شیر تولیدی دامداران را با قیمت مصوب خریداری کنند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon