شوری آب شهرهای چمران و بعثت ماهشهر برطرف می‌شود

شوری آب شهرهای چمران و بعثت ماهشهر برطرف می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل پتروشیمی بندر امام خمینی (ره) گفت: پروژه سیستم نوین فیلتراسیون یا گندزدایی آب در کمتر از ۲ هفته آینده در مدار تولید قرار می‌گیرد و شوری آب شهرهای چمران و بعثت ماهشهر رفع می‌شود.

رضا امیری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در بندر امام خمینی (ره) اظهار داشت: پروژه سیستم نوین فیلتراسیون یا گندزدایی آب در کمتر از 2 هفته آینده در مدار تولید قرار می‌گیرد.

وی افزود: این پروژه یک پروژه بهداشتی است که به تازگی مورد استفاده قرار گرفته شده و امروز شرکت آبفا شهر چمران مجهز به این سیستم شده است که به زودی به شهر چمران و بعثت آبی کاملا سالم خواهد رسید.

مدیرعامل پتروشیمی بندر امام خمینی (ره) بیان کرد: این پروژه با حمایت شورای پژوهش، شورای بهداشت و ایمنی و محیط زیست و مشارکت و همکاری آبفا شهر چمران شروع به کار می‌کند.

وی گفت: این سیستم کاملا ایرانی است و به دست متخصصان و کار‌شناسان داخلی ساخته شده و تمام این سیستم‌ها که به کارگیری خواهد شد در شورا سلامت مورد تصویب و تایید قرار گرفته شده است.

امیری عنوان کرد: با اجرای این طرح نگرانی‌ها تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند و امیدوارم با همدلی سایر شرکت‌های صنعتی منطقه بتوانیم خدمات بهتری را به مردم این شهر ارائه کنیم.

وی با اشاره به نحوه کار این سیستم تشریح کرد: در این سیستم آب نمک به مخلوط مولتی اکسیدان تبدیل می‌شود و در این سیستم هیچ گونه استفاده‌ای از کلر نخواهد شد و ترکیبات مورد استفاده این سیستم می‌توان به ازن، هیپوکلریت و سدیم و چند ماده دیگر اشاره کرد که در مقایسه با سیستم سنتی و استفاده از کلر به مراتب کارایی و اثر بخشی بهتری خواهد داشت.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon