حضور هیئت‌های مذهبی چهارمحال و بختیاری در حرم رضوی

حضور هیئت‌های مذهبی چهارمحال و بختیاری در حرم رضوی

خبرگزاری تسنیم: حضور هیئت‌های مذهبی چهارمحال و بختیاری در حرم رضوی و اعلام نتیجه ادغام یا تفکیک حوزه جوانان در پایان آذر ماه از مهم‌ترین عناوین خبرهای هفته گذشته چهارمحال و بختیاری است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، چهارمحال و بختیاری در هفته گذشته شاهد اتفاقات و رخدادهای مختلف اقتصادی، فرهنگی، ورزشی بوده است که در زیر به مهم‌ترین این رخدادها اشاره می‌شود.

قیمت میوه شب یلدا در چهارمحال و بختیاری افزایش نمی‌یابد

رئیس صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای طرح ویژه نظارت بر فاکتور میوه در میادین تره‌بار استان گفت: قیمت میوه شب یلدا در چهارمحال و بختیاری افزایش ندارد.

تجمع سوگواران اربعین حسینی در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

مساجد، حسینیه‌ها و امامزادگان چهارمحال و بختیاری امروز همزمان با اربعین حسینی میزبان عزاداری شیفتگان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفای ایشان بود.

هیئت‌های مذهبی چهارمحال و بختیاری در حرم رضوی مشرف می‌شوند

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از تشرف هیئات مذهبی استان در ایام دهه پایانی صفر به حرم رضوی خبر داد.

900 میلیون ریال به مرمت پل تاریخی زمانخان سامان اختصاص یافت

فرماندار سامان از اختصاص 900 میلیون ریال به بازسازی و مرمت پل تاریخی زمانخان در این شهرستان و آغاز مرمت این پل در هفته جاری خبر داد.

نظارت بر کیفیت نان در شهرکرد تشدید می‌شود

فرماندار شهرکرد از نظارت اکیپ‌های ویژه بازرسی بر کیفیت و قیمت نان در این شهرستان و برخورد با واحدهای متخلف خبر داد.

نتیجه ادغام یا تفکیک حوزه جوانان تا پایان آذر ماه اعلام می‌شود

مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور جوانان در حاشیه سفر یک‌روزه خود به چهارمحال و بختیاری از مشخص شدن وضعیت حوزه جوانان تا پایان آذر ماه سال جاری خبر داد.

دانشگاه پزشکی شهرکرد رتبه نخست کاهش آمار سزارین را کسب کرد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از کسب رتبه نخست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در کاهش آمار سزارین در بین دانشگاه‌های تیپ 2 خبر داد.

طرح «توانمندسازی جوانان برای کسب و کار در فضای مجازی» در چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود

مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور جوانان از اجرای طرح «توانمندسازی جوانان برای کسب و کار در فضای مجازی» به صورت پایلوت در چهارمحال و بختیاری خبر داد.

صنایع دستی چهارمحال و بختیاری مهر اصالت بین المللی یونسکو دریافت کردند

معاون صنایع دستی چهارمحال و بختیاری از دریافت نشان مرغوبیت کالا و مهر اصالت یونسکو توسط 9 محصول صنایع دستی بومی استان خبر داد.

جودوکار چهارمحال و بختیاری مدال برنز مسابقات جودو آسیـا را کسب کرد

جودو کار چهارمحال و بختیاری با غلبه بر حریفان آسیایی خود موفق به کسب مدال برنز شد.

بیمارستان بروجن تا پایان سال 94 به بهره‌برداری می‌رسد

سرپرست راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با اشاره به نیاز 250 میلیارد ریالی برای تکمیل این بیمارستان از بهره‌برداری این پروژه عمرانی تا پایان 94 خبر داد.

مستند زندگی شهید «رجب‌پور» از شبکه جهان‌بین پخش می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از رونمایی کتاب و پخش مستند زندگی فرمانده شهید «خداکرم رجب‌پور» 21 دی ماه همزمان با سالروز شهادت این شهید از شبکه استانی جهان‌بین خبر داد.

سند راهبردی روستاهای چهارمحال و بختیاری تدوین شد

مدیرکل امور روستائیان و عشایر استانداری چهارمحال و بختیاری از تدوین سند راهبردی روستاهای استان و اجرای این طرح پس از تشکیل شورای برنامه‌ریزی امور روستاها خبر داد.

کارگروه مبارزه با زمین‌خواری در چهارمحال و بختیاری تشکیل شد

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: کارگروه مبارزه با زمین‌خواری تشکیل شده و با افردای که بدون مجوز قانونی اقدام به تغییر کاربری اراضی کنند برخورد می‌شود.

بانک جامع اطلاعات علمی در چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری چهارمحال و بختیاری از راه اندازی بانک جامع اطلاعات علمی در راستای کمک به توسعه و آبادانی استان خبر داد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon