قتل ۳ کودک توسط مقامات ارشد انگلیسی دخیل در پرونده کودک‌آزاری

قتل 3 کودک توسط مقامات ارشد انگلیسی دخیل در پرونده کودک‌آزاری

خبرگزاری تسنیم: اسکاتلندیارد اعلام کرد که ادعاهای مطرح شده مبنی بر قتل سه کودک از سوی حلقه "مقامات ارشد" کودک‌آزار وست‌مینستر "معتبر و درست" است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از گاردین، اسکاتلندیارد اعلام کرد که ادعاهای مطرح شده مبنی بر اینکه حلقه "مقامات ارشد" کودک‌آزار وست‌مینستر سه کودک را به قتل رسانده‌اند، "معتبر و درست" است.

این ادعاها که از سوی یک شاهد با نام مستعار "نیک" مطرح شده است، به آغاز این تحقیقات جنایی منجر شده بود.

به‌گفته پلیس، آزار و اذیت جنسی رخ‌داده از سوی این حلقه کودک‌آزاران وست‌مینستر برای یک دهه و در نقاط مختلف شهر لندن، حومه آن و اماکن نظامی تداوم داشته است.

کاراگاه کِنی مک‌دونالد که سرپرستی انجام تحقیقات در مورد این قتل‌ها را به‌عهده دارد، امروز پنجشنبه در یک کنفرانس خبری گفت که بازرسان و کاراگاهان ادعاهای این شاهد را باور کرده‌اند.

این جریان آزار و اذیت جنسی طی سال‌های 1975 تا 1984 رخ داده است، زمانی که "نیک" هفت تا شانزده‌ ساله بوده است. برخی از این کودک‌آزاری‌ها در آپارتمانی در میدان دولفین لندن و در بسیاری از موارد در جریان برگزاری "پارتی‌ها" رخ می‌داده است. کودک‌آزاری‌ها گاهی اوقات شامل گروهی از مردان بوده و گاهی اوقات تنها شامل یک مرد می‌شده است.

مک‌دونالد عنوان داشت که کارآگاهانی که در زمینه تحقیقات کودک‌آزاری و قتل عمد تخصص و تجربه دارند با "نیک" مصاحبه و گفت‌وگو داشته و به این نتیجه رسیده‌اند که اظهارات وی در مورد کودک‌آزاری و قتل سه پسربچه درست است.

پلیس همچنان به‌دنبال یافتن اجساد قربانیان و گزارش‌هایی در مورد افراد گمشده‌ای است که می‌توانند به شناسایی قربانیان بینجامد. آنها از شاهدان درخواست کرده‌اند تا در تحقیقاتشان به آنها کمک کنند.

مک‌دونالد در این زمینه گفت: "من از مردانی که طی بازه زمانی 30 سال گذشته در معرض آزار و اذیت قرار گرفته‌اند می‌خواهم که نزد ما بیایند و در این باره به ما اطلاعات بدهند. ما همچنان در حال تحقیق در مورد قتل سه پسربچه هستیم، ما مصمم هستیم تا پاسخ پرسش‌های‌مان را بیابیم".

انتهای پیام/پ*

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان