از نشست همگرایی اصولگرایان گیلان تا برگزاری همایش طلایه‌داران بصیرت در ۸ دی‌ماه

از نشست همگرایی اصولگرایان گیلان تا برگزاری همایش طلایه‌داران بصیرت در 8 دی‌ماه

خبرگزاری تسنیم: برگزاری نشست همگرایی اصولگرایان گیلان، توسعه بندر تجاری آستارا و اشتغال دوهزار نفری در غرب گیلان از مهمترین اخبار این استان در هفته‌ای که گذشت بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت،برگزاری نشست همگرایی اصولگرایان گیلان، توسعه بندر تجاری آستارا، رویدادهای ورزشی و اشتغال دوهزار نفری در غرب گیلان از مهمترین اخبار این استان در هفته‌ای که گذشت بود.

همایش طلایه‌داران بصیرت، 8 دی ماه در رشت برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری همایش طلایه‌داران بصیرت، 8 دی ماه در رشت خبر داد و گفت: 79 ویژه برنامه به مناسبت 8 و 9 دی در گیلان برگزار می‌شود.

بندر تجاری آستارا توسعه می‌یابد

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم آستارا در مجلس با اشاره به خرید و آزادسازی مناطق ساحلی و بندری آستارا با هدف توسعه اسکله این شهرستان مرزی، گفت: فازهای 2و3 بندر تجاری آستارا احداث می‌شود.

10 هزار جلد کتاب «زکات آزمایش الهی» در استان‌های شمالی کشور توزیع شد

خبرگزاری تسنیم: دبیر شورای زکات کشور با بیان اینکه سه هزار گیلانی عضو دائم در پرداخت زکات هستند، گفت: 10 هزار جلد از کتاب زکات آزمایش الهی تالیف نماینده ولی فقیه گیلان در سه استان شمالی کشور توزیع شده است.

طرح اشتغال 2000 نفری در صنایع چوب و کاغذ ایران اجرایی می‌شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه با کمک دولت 300 میلیارد تومان تسهیلات به کارخانه چوکا اعطا می‌شود، گفت: طرح اشتغال 2000 نفری جوانان گیلانی در صنایع چوب و کاغذ ایران محقق و اجرایی می‌شود.

جام فوتبال آزادگان ایران؛ شمالی‌ها به تساوی رضایت دادند

خبرگزاری تسنیم: تیم‌های فوتبال سپیدرود رشت و خونه به خونه آمل به تساوی رسیدند تا رود خروشان شمال با توجه به برگزاری سه بازی پی در پی خانگی همچنان از شانس‌های بالای صعود به مرحله بعد در گروه چهارم لیگ آزادگان باقی بماند.

فتنه 88 نتیجه وسوسه شیطانی فریب‌خوردگان غرب است

خبرگزاری تسنیم: نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه وحدت در مقابل دشمنان لازمه اصولگرایی است، گفت: فتنه 88 نتیجه وسوسه شیطانی فریب‌خوردگان غرب بود.

پنجمین نشست همگرایی اصولگرایان هفته آینده در تهران برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور ‌با اشاره به تشکیل 17 جلسه همگرایی اصولگرایی در استان‌ها، گفت: پنجمین نشست همگرایی اصولگرایان با حضور احزاب و شخصیت‌های اصولگرا هفته آینده در تهران برگزار می‌شود.

پایان محرومیت حوزه سلامت در شهرستان شفت

خبرگزاری تسنیم: با تجهیز و افتتاح بخش‌های مختلف بیمارستان دولتی امام رضا(ع) شهرستان شفت محرومیت در حوزه سلامت این شهرستان پایان می‌یابد.

پایانه صادرات گل و گیاه گیلان در آستارا احداث می‌شود

خبرگزاری تسنیم: استاندار گیلان با اشاره به اجرای بیش از 50 طرح کشاورزی در غرب این استان، گفت: پایانه صادرات گل و گیاه گیلان در آستارا احداث می‌شود.

«طرح 20» در مدارس گیلان اجرا می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه طرح 20 در مدارس این استان اجرایی می‌شود، گفت: در این طرح دانش‌آموزان معدل 20 شناسایی و به لحاظ علمی تقویت و پشتیبانی می‌شوند.

کنفرانس بین‌المللی نقش مدیریت انقلاب اسلامی‌ در هندسه قدرت نظام جهانی برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس دبیرخانه دائمی کنفرانس حماسه سیاسی و اقتصادی گفت: کنفرانس بین‌المللی "نقش مدیریت انقلاب اسلامی‌ در هندسه قدرت نظام جهانی" با بیش از 300 موضوع در 5 محور اصلی برگزار می‌شود.

سد دیورش در جنوب گیلان احداث می‌شود

خبرگزاری تسنیم: فرماندار رودبار گفت: سد دیورش به منظور تأمین آب شرب 18 شهر و روستای رودبار در جنوب گیلان احداث می‌شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon