منطقه‌ آزاد تجاری کیش به مرکز تجارت نفت تبدیل می‌شود


منطقه‌ آزاد تجاری کیش به مرکز تجارت نفت تبدیل می‌شود

خبرگزاری تسنیم:مدیرعامل شرکت پشتیبانی ساخت و تهیه کالای نفت تهران از احتمال تبدیل کیش به یک مرکز تجارت نفت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مدیرعامل شرکت پشتیبانی ساخت و تهیه کالای نفت تهران از تبدیل منطقه آزاد تجاری کیش به یک" Oil Business Center " خبر داد و گفت: در آینده خبرهای خوبی در مورد این اتفاق مهم خواهیم داشت.

عزت الله اکبری امروز عصر در سمینار ارتقاء توان ساخت داخل ١ گروه خانواده کالا و تجهیزات اولویت دار صنعت نفت با تاکید بر اینکه همه چیز برای حضور پرشور سازندگان صنعت نفت در مناقصه ساخت ١ کالای اولویت دار صنعت نفت فراهم شده است، گفت: مهندسی قانونی برای حضور سازندگان صنعت نفت در این عرصه صورت گرفته است و باور ما این است که با این همراهی اتفاق مهمی رخ خواهد داد.

وی تصریح کرد: همانطور که مردم بدون هیچ دعوت عمومی خودشان در ٢٢ بهمن به خیابانها می آیند و کل بافته های نظام استکباری را رشته می کنند و حمایتشان را از نظام اسلامی اعلام می کنند ، ما نیز باید در عرصه صنعت نفت همین فراخوانها را داشته باشیم و به عرصه بیاییم.

وی با تاکید بر اینکه هماهنگیهای قانونی برای برگزاری مناقصه ١ گروه خانواده کالا و تجهیزات اولویت دار صنعت نفت فراهم شده است، افزود: حالا که زمینه های این همکاری در این فرصت بی سابقه فراهم شده است، باید همدیگر را پیدا کنیم و این پروژه بزرگ و مهم را به سرانجام برسانیم.

اکبری تاکید کرد که روند بررسیها و ارزیابیهای شرکت پشتیبانی ساخت و تهیه کالای نفت تهران در زمان اجرای مناقصات و ساخت این ١ قلم کالا متوقف نخواهد شد و افزود: به محض امضای قرارداد این ١ گروه کالاهای اساسی صنعت نفت و رسیدن به نقطه مطلوب در اجرا و ساخت ، بنا بر تاکید شخص وزیر نفت به سراغ گروه بعدی کالاهای اساسی صنعت نفت خواهیم رفت و این روند را بدون وقفه ادامه خواهیم داد.

وی خطاب به نمایندگان شرکتهای منتخب برای حضور در مناقصه ١ گروه کالای اولویت دار صنعت نفت که در این سمینار حضور داشتند، گفت: وقتی توان اجرای کاری را داریم درست نیست که برای تهیه آن به دیگران محتاج باشیم و اگر این اتفاق بیافتد خدا و خلق خدا از ما راضی نخواهند بود.

اکبری در ادامه تصریح کرد: این جلسات برای هماهنگی بیشتر بین ما، شرکتهای خریدار این کالاها و شما سازندگان است و در ادامه نیز منتظر ارائه نظرات و پیشنهادات شما در مورد جزئیات این پروژه و حتی قرارداد و مدل آن هستیم. به عبارتی از آنجایی که نمی خواهیم این مسیر را یک طرفه برویم ، نمی خواهیم قراردادمان هم یک طرف باشد و قاعده برد- برد باید رعایت شود.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی ساخت و تهیه کالای نفت تهران در ادامه از برنامه آتی این شرکت برای تبدیل منطقه آزاد تجاری کیش به یک" Oil Business Center " بنا بر تاکید وزیر نفت خبر داد و گفت: یکی از پروژه های در دستور کار که مدتهاست در حال برنامه ریزی برای آن هستیم همین پروژه است و در آینده خبرهای خوبی در مورد آن خواهیم داشت.

منبع: شانا

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار رسانه ها
اخبار روز رسانه ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon