دولت و مجلس با کمک خیران سلامت، بیمارستان‌های ناتمام قم را تکمیل می‌کنند


دولت و مجلس با کمک خیران سلامت، بیمارستان‌های ناتمام قم را تکمیل می‌کنند

خبرگزاری تسنیم: رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم تکمیل بیمارستان‌های نیمه تمام در قم، گفت: دولت به خیران سلامت برای تکمیل بیمارستان‌های نیمه تمام در سود وام برای امر خیر، کمک می‌کند و مجلس نیز قطعا در این زمینه اقدام می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، علی لاریجانی که در پنج شنبه و در حاشیه جلسه خیران درمان استان قم با خبرنگاران سخن می گفت، با اشاره به لزوم تسریع در تکمیل بیمارستان‌های ناتمام استان قم، اظهار داشت: از وزیر بهداشت این که امروز برای بررسی نیازهای بهداشتی قم و رفع آن وقت گذشته‌اند، تشکر می‌کنم.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: امروز شاهد همکاری افراد موثر به ویژه خیران هستیم که حوزه ساخت پروژه‌های سلامت به ویژه بیمارستان ها همکاری خوبی انجام می‌دهند که شایسته تقدیر است.

لاریجانی خاطرنشان کرد: امشب نشستی با خیران حوزه درمان برگزار شد و در این نشست ایده‌ها و پیشنهادات مختلفی مطرح شد.

وی افزود: قرار شد در گام نخست بیمارستان‌های نیمه تمام در اولویت تکمیل قرار گرفته و در نشست‌های آینده انشاءالله راه‌های مناسبی برای کار خیر در این حوزه انتخاب و قطعا مجلس هم در این رابطه کمک می‌کند.

رئیس قوه مقننه با اشاره به تصویب ساخت دهکده سلامت و بیمارستان 800 تختخوابی جدیدی در منطقه پردیسان قم تصریح کرد: در نشست امشب زمین مناسبی برای پروژه بیمارستان 800 تختخوابی در نظر گرفته شد و قرار است که وزارت بهداشت طرح مهندسی پروژه ها را تهیه کند.

لاریجانی گفت:  این پروژه‌ها در آینده با کمک خیران و دولت ساخته می شود و مجلس هم در بودجه سال آینده اعتباری را برای تکمیل و ساخت آن‌ها در نظر می‌گیرد و سبب تحولی بزرگ در حوزه سلامت استان قم می‌شود.

وی با اشاره به تصویب تشکیل هیئت امنا برای تشکل خیران درمان استان قم، تصریح کرد: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برنامه ریزی ویژه‌ای برای تکمیل بیمارستان های نیمه تمام قم کرده است و در نشست امشب نیز وزیر بهداشت اعلام کرد که دولت بخشی از سود وام خیران برای تکمیل بیمارستان‌های نیمه تمام را تقبل می‌کند.

رئیس مجلس گفت: از مراجع عظام تقلید به خاطر حمایت های بسیاری که از اجرای این پروژه ها کرده و می‌کنند، تشکر کنم و از طرف مراجع جلیل القدر در این حوزه پیشنهاداتی برای تکمیل بیمارستان‌هایی در دیگر نقاط مطرح شده است که جای تقدیر دارد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon