قیمت نفت در بودجه ۹۴ ، حداکثر ۶۵ دلار پیش‌بینی می‌شود

قیمت نفت در بودجه 94 ، حداکثر 65 دلار پیش‌بینی می‌شود

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: قیمت نفت در بودجه سال آینده حداکثر هر بشکه ۶۵ دلار پیش‌بینی می‌شود.

عبدالکریم رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کلاله اظهار داشت: با توجه به شرایط پیش آمده در کاهش شدید قیمت نفت و همچنین نظر دولت در کاهش تورم، باید بودجه سال 94 را واقعی‌تر تصویب کرد.

وی افزود: هم‌اکنون لایحه بودجه 94 در کمیسیون‌های تخصصی با حضور نمایندگان مجلس، کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی در حال بررسی است.

نماینده مردم کلاله، مینودشت، گالیکش و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی درباره افزایش حقوق کارمندان دولت اظهار داشت: در افزایش حقوق همه مسائل مورد بررسی قرار می‌گیرد و به نظر می‌رسد حداقل افزایش برای حقوق کارمندان در سال آینده، 14 درصد است.

رجبی افزود: یکی از علت‌های این میزان افزایش هم نظر کارشناسی دولت در اعلام میزان تورم سال 94 است که پیش‌بینی 14 درصدی تورم را دارد.

وی تصریح کرد: قیمت دلار هم در بودجه سال 94 از سوی دولت 2 هزار و 850 تومان پیش‌بینی شده که به احتمال فراوان مورد تائید نمایندگان مجلس قرار می‌گیرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم توجه بیشتر به درآمدهای صادرات غیرنفتی یادآور شد: ما نباید بعد از این روی نفت در بودجه حساب کنیم بلکه باید به سمت و سوی اقتصاد مقاومتی برویم و بتوانیم جایگزینی برای نفت صادراتی پیش‌بینی کنیم.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon