سردار نقدی: آمریکا برای حفظ خود به جادوی رسانه پناه آورده است

سردار نقدی: آمریکا برای حفظ خود به جادوی رسانه پناه آورده است

خبرگزاری تسنیم: رئیس بسیج مستضعفین گفت: آمریکا برای حفظ خود به جادوی رسانه پناه آورده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، سردار محمد رضا نقدی در مراسم اختتامیه دوازدهمین همایش بین‌المللی بسیج و رسانه, در سالن همایش‌های بین‌المللی آستان قدس رضوی اظهار داشت: اراده خداوند متعال در قرن حاضر بر پیروزی مستضعفان قرار گرفته است و زمانی که اراده خداوند این باشد چیزی مافوق آن نمی‌تواند قرار بگیرد. نه در چاه انداختن, یوسف را از هدف باز می‌دارد و نه در آتش انداختن ابراهیم را.

وی گفت: خداوند حکمتش را در اندیشه امام (ره) قرار داد و قدرت توده‌های مردم را مکشوف کرد و به جریان انداخت.

نقدی افزود: امام خمینی (ره) با یک شیوه خاص ملهم از انبیاء الهی که متکی به بیدارگری است دشمنان جمهوری اسلامی را شکست داد و پیروزی‌های بزرگی رقم خورد و البته این مسیر مخالفان زیادی داشت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه برخی معتقد بودند این مسیر به جایی نمی‌رسد و با دست خالی نمی‌توان با قدرت‌ها مبارزه کرد، گفت: آنها معتقد بودند که باید مبارزه به صورت مسلحانه پیش برود اما شاهد بودیم که کار امام پیش رفت و دشمن خلع سلاح شد.

نقدی افزود:‌ در این مسیر حرکت مردمی با 2 ویژگی مهم توکل به خدا و توسل به ائمه‌اطهار شکل گرفت و ظرفیت دفاعی بالایی ایجاد شد و بدین صورت رژیم منحوس پهلوی از میان رفت.

وی با اشاره به اینکه همان جنس مخالفت‌هایی که با امام صورت گرفت در مقابل مقام معظم رهبری نیز ایجاد شد، گفت: امام خامنه‌ای عزیز حرکت را با همان سبک و سیاق ادامه دادند در حالیکه برخی شعار "انقلاب بس" دادند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: برخی به‌نحوی از عقلانیت صحبت می‌کنند که گویا این انقلاب اصلاً عقلانی نبوده حال آنکه واقعیت این است که این انقلاب عقلانی‌ترین حرکت جامعه بشری بود و شاهد بارز آن نیز این بود که بسیاری از عقلا را دور خود جمع کرد.

وی با اشاره به اینکه برخی مقابله با استکبار جهانی را بی‌فایده می‌دانستند، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اما مبارزه با بیدادگری را استمرار دادند و امروز شاهد هستیم که دشمن در مقابل این حرکت عظیم مردمی خلع سلاح شده است؛ آنها سلاح دارند اما قدرت شلیک ندارند و شلیک آنها بی‌فایده است.

نقدی با اشاره به اینکه شاید این مسئله در نگاه اول یک تناقض به نظر برسد، گفت:‌ این تناقض نیست بلکه ریشه در عدم باور به قدرت خدا و عدم باور به قدرت مردم دارد.

وی با تأکید مجدد بر این مسئله که امروز در دام دشمن پر از سلاح است، گفت:‌ کارایی این سلاح‌ها مانند همان کارایی سلاح‌هایی است که در دهه فجر 57 نتوانست نهضت عظیم مردمی را متوقف کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد:‌ امروز ما در عرصه جهانی با آمریکای بی‌پول، بی‌آبرو، بی‌فرهنگ و بی‌دفاع روبه‌رو هستیم که هیچ رزمنده‌ای ندارد و در آخرین تکاپوهایش برای سلطه بر دنیا مزدوران را اجیر می‌کند که دوران این قبیل کارها نیز به پایان رسیده و امروز روی به تکفیری‌ها و تروریست‌های جنایت‌کاری آورده‌اند تا از طریق این پیاده‌نظام منویات خود را محقق کنند و همین مسئله سبب شده که قابلیت القای تفکر را مانند قابلیت نظامی خود از دست بدهند.

نقدی افزود: امروز آبروی آمریکا در نظام بین‌الملل از بین رفته است زیرا روزی ارتباط آنها با تروریست‌ها مشخص می‌شود روز دیگر زندان‌های مخفی آنها آشکار می‌شود و روزی دیگر موج قیام مردمی در درون آمریکا علیه خودشان ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه برخلاف ادعای آمریکایی‌ها لیبرال دموکراسی پایان یافته اما تاریخ همچنان ادامه دارد، اظهار داشت: باید به این دشمن دیرینه یک لقب داد و همچنان که انگلستان را روباه پیر نامیدند امروز آمریکا گرگ پیری است که نمی‌تواند شکاری داشته باشد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: این دشمن امروز به هر ابزاری متوسل می‌شود تا ولو به صورت کوتاه مدت پابرجا بماند و به همین منظور به جادوی رسانه روی آورده تا زشتی‌ها و پلیدی‌های خود را از طریق این افسون رسانه‌ای پنهان کند.

نقدی بیان کرد: اگر امروز حرف از کنترل این سلاح می‌زنیم به دلیل ترس از آن نیست همچنان که برخی به اشتباه این مسئله را ترس از آزادی جریان اطلاعات عنوان می‌دهند، باید گفت آنها هنوز در دهه 70 و 80 سیر می‌کنند.

وی بیان کرد: آنچه امروز رسانه‌های غربی عرصه تاخت و تاز قرار داده‌اند اطلاع‌رسانی نیست بلکه فسادافکنی است یعنی همان عاملی که سبب بروز خشونت‌های گسترده، طلاق و هتک‌حرمت در غرب شده و آینده آنها را متزلزل کرده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ایستادگی در برابر این رسانه‌ها برای جلوگیری از نفوذ آنها است، بیان کرد:‌ آنها حرف جدیدی برای گفتن ندارند؛ آیا می‌خواهند دموکراسی‌های 11 درصدی و 19 درصدی خود را تبیین کنند.

نقدی عنوان کرد:‌ این در حالی است که در ایران یک مردم‌سالاری عمیق و ریشه‌دار بالاتر از صندوق‌های رأی شکل گرفته است.

وی با توصیه به ضرورت وحدت در میان رسانه‌های داخلی بیان کرد: زمانی که صحبت از این وحدت می‌کنیم منظورمان معتقدان به این باور است که می‌توان با زور مبارزه کرد نه آنهایی که دائم دم از سازش می‌زنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه نباید رسانه مکانی برای حرف‌های مأیوس‌کننده و بزرگ‌نمایی ناهنجاری‌ها باشد، خاطرنشان کرد: امروز مردم ما اسوه و الهام‌بخش هستند و اگر در این مسئله تردیدی وجود دارد می‌توان به رسانه‌های دنیا رجوع کرد و دید چه اخباری را مطرح می‌کنند.

نقدی با اشاره به عظمت تجمع اربعین حسینی گفت:‌ این تجمع انعکاس فریاد مظلومانه زینب‌کبری بود که امروز خون ملت‌ها را به جوش آورده است و رسانه‌ها باید این مسائل را بزرگ کنند.

وی تصریح کرد: از همان ابتدای انقلاب و از زمان بنی‌صدر که در نظر بگیریم هر زمان که غربی‌ها به پیش آمدند آنها را زیر پاهای خود له کردیم و این بخشی از اراده و وعده خداوند متعال است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon